اینجا هستید:

واش بتن دور درختی

به اشتراک بگذارید:

واش بتن دور درختی نکاتی درمورد آن

واش بتن یکی از جدید‌ترین و مرغوب‌ترین کف پوش‌هایی می‌باشد که امروزه به دلیل استحکام بالای که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. واش بتن در واقع نوعی موزییک یا کف پوش زیبا است که از جنس بتن می‌باشد و با مرور زمان و تحمل گرما و سرما دچار تخریب نمی‌شود. واش بتن‌ها برای کار‌ها و مکان‌های بسیاری کاربرد دارند و دارای انواع مختلفی هستند. برای مثال امروزه برای زیبا سازی باغچه‌ها و یا اماکن عمومی مانند پارک‌ها در اطراف درختان از واش بتن استفاده می‌کنند. معمولا واش بتن‌های دور درختی دارای ویژه گی‌هایی هستند که در ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

واش بتن دور درختی

واش بتن دور درختی چیست؟

واش بتن‌های دور درختی معمولا دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر انواع واش بتن هستند زیرا این گونه از موزاییک‌ها به خاطر این که بیشتر در معرض آب قرار دارند برای جلوگیری از فرسودگی زود هنگام باید به روشی فشرده‌تر ساخته شوند تا دارای سختی و مقاومت بیشتری باشند. همچنین معمولا واش بتن‌های دور دختی داری شکل خاصی می‌باشند تا بتوان به راحتی آن هارا در اطراف درخت قرار داد. این گونه از محصولات امروزه دارای انواع مختلفی از طرح‌ها و رنگ‌ها می‌باشند که هر فردی به راحتی می‌توان مطابق با سلیقه شخصی خود یک طرح و رنگ زیبا را برای باغچه و درخت خود انتخاب کند.

مزایای استفاده از واش بتن‌های درختی

شکل ظاهری زیبا

واش بتن های دور درختی دارای یک شکل کاملا طبیعی و زیبا می‌باشند که در عین سادگی بسیار چشم نواز است. این گونه از محصولات معمولا منتقدینی نیز دارند که عمده انتقاد آن‌ها به خاطر نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌باشد زیرا بسیاری از افرد بدون توجه به نوع آب و هوای محل زندگی خود اقدام به خرید این گونه از محصولات می‌کنند و به دلیل سازگار نبودن جنس محصول با دمای محیط ممکن است که خیلی سریع از بین برود و افراد فکر کنند که این یکی از معایب واش بتن‌های دور درختی است. درحالی که این تنها یک تصور اشتباه می‌باشد. همچنین اگر قصد خرید این گونه از محصولات رادارید بعد از تحقیق کافی در مورد نوع آب و هوای محل زندگی خود و سازگاری نوع خاصی از واش بتن حتما سعی کنید این محصول را از یک سایت یا مغازه معتبر تهیه کنید.

طول عمر بالا

واش بتن‌های دور درختی همانگونه که در بالا گفتیم به خاطر نوع ساخت منحصر به فردی که دارند معمولا دارای مقاومت بالایی هستند که همین امر موجب افزایش طول عمر بالای این محصولات است. البته ناگفته نماند که معمولا واش بتن‌های دور درختی تردد کمتری نصبت به سایر انواع کف پوش و واش بتن بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

تنوع رنگ بالا

یکی از مهم‌ترین معیار‌های جذب مشتری برای هر محصولی تنوع طرح و رنگ بالا می‌باشد. زیرا جلوه‌های ظاهری امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. درساخت واش بتن‌های دور درختی نیز سعی شده است که از رنگ‌های بسیاری استفاده شود. تا مشتری علاوه بر انتخاب آسان بتواند به راحتی یک واش بتن دلخواه و سازگار با محیط خود را انتخاب کند.

اجرا ساده و آسان

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های واش بتن دور درختی نصب آسان آن می‌باشد. زیرا این گونه از واش بتن را به راحتی و با استفاده از بتن و چسب‌های صنعتی می‌توان چسباند.

واش بتن دور درختی

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید واش بتن دور درختی باید به آن‌ها توجه کنید!

  1.  ابتدا باید برای خرید باید بدانید به چ مقدار واش بتن نیاز دارید و چه نوعی از این حصولات متناسب با نیاز و آب و هوای مناطق شما می‌باشد. سپس اقدام به خرید کنید.
  2.  سپس باید به یک مغازه معتبر و یا یک سایت خوب مراجعه کنید تا بتوانید یک مارک و برند خوب از این محصولات را تهیه کنید تا ماندگاری و کارایی بالایی را برای شما داشته باشند.
  3.  توجه داشته باشید که حتما در ساخت محصولی ه خریداری می‌کنید از محصولات مرغوب و در جه یک استفاده شده باشد. زیرا تدر غیر این صورت واش بتن دور درختی شما در کمترین زمان ممکن شکسته می‌شود.

قیمت واش بتن‌های دور دختی

قیمت این گونه از محصولات با توجه به نوع مارک و مواد اولیه سازنده آن‌ها متفاوت می‌باشد. اما توجه داشته باشید واش بتن‌ها نصبت به مزایای بسیار زیادی که دارند دارای قیمتی کاملا متعارف و به صرفه می‌باشند و به همین دلیل می‌باشد که این محصول نو ظهور به تدریج دارد جایگذین موزاییک وسایر انواع کف پوش‌های خیابانی و محوطه‌های بزرگ می‌شود.

واش بتن دور درختی

کلام آخر 

مادر این این مقاله در مورد این که واش بتن دور درختی چیست؟ نکات مهم ،مزایا وچه کاربردی دارد صحبت کردیم .چنانچه قصد خرید واش بتن دور درختی را داشتید، همان طور در بالا اشاره شد حتما حتما با یک متخصص مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین نوع واش بتن مد نظر خود را خریداری کنید. شما میتوانید همین حالا با با کارشناسان پروفسور با  شماره : 09123471574 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *