اینجا هستید:

  • خانه
  • >
  • مقاله
  • >
  • اجرای دقیق و کاربردی بتن اکپسوز در معماری داخلی امروزی
بتن اکپسوز در معماری داخلی

به اشتراک بگذارید:

اجرای دقیق و کاربردی بتن اکپسوز در معماری داخلی امروزی

از زمان های قدیم تاکنون از مصالح ساختمانی مختلف و متفاوتی استفاده می کنند، یکی از نمونه های پرکاربرد و مرسوم بتن می باشد. از بتن امروزه در صنایع مختلف ساختمانی و صنعتی بیشتر از هر زمانی استفاده کرده و حتی محصولات جدید و پرکاربردی تولید شده اند، که ماده اولیه آن ها بتن درجه یک و باکیفیت می باشد. یکی از این نمونه های پرفروش و خاص امروزی که توجه همه را در بازارهای داخلی و خارجی به خود جلب کرده است، بتن اکسپوز باکیفیت می باشد. این محصول به لطف و همت تولید کنندگان داخلی به وفور در داخل کشور تولید می شود و دیگر از کشورهای خارجی با قیمت های بسیار بالا خریداری نمی شود.

بتن اکسپوز در معماری داخلی:

این محصول درجه یک در ابعاد مختلفی تولید می شود و شما مطابق با سلیقه خود می توانید طول، عرض و ارتفاع آن را تغییر دهید. یکی از مزیت های معماری داخلی امروزی به روز بودن است و معماران دیگر از شیوه ها و روش های قدیمی پیروی نمی کنند.

بتن اکپسوز در معماری داخلی

به عنوان مثال در طرح های جدید ارائه شده برای مکان های بزرگ خصوصی و دولتی بارها از بتن اکسپوز استفاده کرده اند. این محصول هارمونی بسیار جذاب و زیبایی با محیط اطراف خود ایجاد می کند و همچنین به هیچ عنوان باعث خفگی و کوچک تر شدن محیط اطراف نمی شود.

بتن اکسپوز در حال حاضر به عنوان یک محصول تزئيني ارزان قیمت شناخته می شود، که علاوه بر جذابیت ظاهری ویژگی های کاربردی بسیار زیادی را نیز در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در برخی از محیط ها با توجه به شرایط آن معمار استفاده از بتن اکسپوز را ترجیح می دهد.

بتن اکسپوز مانند یک عایق عمل کرده و به همین علت مشتریان و معماران داخلی آن را بیشتر انتخاب می کنند. این محصول خاص هر فضای داخلی را می تواند چند برابر بزرگ تر نشان دهد و حتی در فنگ شویی نیز تاثیر بسزایی دارد و باعث دفع انرژی های منفی و جذب انرژی مثبت می شود.

بتن اکسپوز در معماری داخلی امروزی حرف اول را می زند و افرادی که در این زمینه پیشگام هستند، همیشه به این نکته توجه کاملا ویژه ای دارند، تا طرح های زیباتری را طراحی و ارائه دهند. بتن اکسپوز باکیفیت هزینه معماری داخلی را نیز تا سر حد زیادی پایین می آورد و این به نفع مشتری می باشد، همچنین طراح باید با توجه به سلیقه مشتری پس از بررسی دقیق و کامل محیط اطراف بتن اکسپوز درجه یک مناسب را انتخاب کند، در این صورت نتیجه نهایی بسیار بهتر خواهد بود.

بتن اکپسوز در معماری داخلی

نحوه نصب بتن اکسپوز و انواع آن:

این محصول در مدل های مختلفی توسط کارخانه های معتبر تولید و به بازار روانه می شود، نمونه های جدید این محصول از نظر ظاهری و کیفیت در حال حاضر در دنیا حرف اول را می زنند. شما بر اساس کاربرد و ظاهر بتن اکسپوز باید نمونه مناسب را انتخاب کنید.

بتن اکسپوز ذغالی، بتن اکسپوز شیاردار، بتن اکپسوز چهار سوراخ و بتن اکسپوز صاف از نمونه های شناخته شده و ارزان قیمت بازار هستند. متریال و موادی که در تولید هر محصول به کار رفته اند، متفاوت می باشند و شما باید قبل از خرید آن ها را بررسی کنید، تا نیازی که شما از یک بتن اکسپوز درجه یک دارید، برآورده شود. تمامی نمونه های ذکر شده به راحتی توسط نصاب در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شوند و به هیچ عنوان پس از نصب امکان جا به جایی وجود ندارد. این محصولات حتما باید توسط نصاب های حرفه ای نصب شوند، تا پس از نصب دچار مشکل و افت کیفیت نشوند. شما پس از خرید حتما باید به این نکته توجه خاصی کرده و فرد مناسب را انتخاب کنید.

اجرای بتن اکسپوز در معماری داخلی شهری:

امروزه با توجه به ویژگی های گسترده انواع بتن اکسپوز درجه یک و همچنین اقتصادی بودن آن حتی در پروژه های بزرگ شهری نیز از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال در ایستگاه های مترو، ساختمان های بزرگ و پر رفت و آمد اداری همیشه این محصول را جهت نصب مناسب تر می دانند، چون ابعاد و طرح های آن متنوع هستند و فرد خریدار هزینه های زیادی را بابت خرید بتن اکسپوز متحمل نمی شود.

هر چه قدر با میزان ظرافت بیشتری فرد نصاب محصول را نصب کند، قطعا جلوه نهایی بتن اکسپوز نیز بهتر خواهد بود. همچنین نصب حرفه ای از برخی از مشکل های خاص نیز می تواند جلوگیری کند و نکته ریز و کاربردی باید بسیار مورد توجه خریدار قرار بگیرد. برای اطلاع از اقدامات قبل از نصب می توانید مقاله  اقدامات لازم جهت اجرا بتن اکسپوز را مطالعه کنید، تا بتوانید بهترین بازخورد را از این محصول بگیرید . بتن اکسپوز درجه یک و باکیفیت حتی در نماهای بیرونی ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد واش بتن در بتن اکسپوز:

واش بتن دارای سنگدانه های بسیار ریزی است و به همین علت دارای نمای کاملا بی نقص و جذابی می باشد و سطح آن در نمونه های خاص صاف است. در حال حاضر تولید کننده های داخلی از واش بتن در ترکیبات بتن اکسپوز استفاده می کنند. استقاده از واش بتن در این محصول به ویژگی های مثبت و کاربردی آن اضافه کرده و حتی باعث افزایش میزان طول عمر آن می شود.

واش بتن ظاهر بتن اکسپوز را بهبود می بخشد و جزء متریال اصلی مصرفی برای تولید انواع بتن اکسپوز در ایران می باشد. واش بتن این محصول را باکیفیت تر می تواند بکند و حتی به کمک آن میزان مقاومت نیز افزایش می یابد و بتن اکسپوز در روزهای سرد سال نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد.

بتن اکپسوز در معماری داخلی

بتن اکسپوزی که بر پایه واش بتن تولید شده است، سال ها ظاهر بی نقص و ساده خود را حفظ می کند و همچنین شستشوی راحت و سریعی دارد و آب و رطوبت به راحتی نمی تواند به بافت های داخلی آن نفوذ پیدا کند. به همین علت تولید کنندگان معتبر داخلی از این کاربرد واش بتن همیشه بهره می گیرند، تا محصول نهایی که تولید می شود، هیچ گونه عیب و نقصی نداشته باشد.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *