اینجا هستید:

  • خانه
  • >
  • مقاله
  • >
  • انواع طراحی محوطه سازی ویلا تهراندشت
محوطه سازي ويلا تهراندشت سنگ رودخانه

به اشتراک بگذارید:

انواع طراحی محوطه سازی ویلا تهراندشت

جهت محوطه سازی ویلا تهراندشت، پیمانکار با مشاهده محوطه و مقایسه آن با طرح پیشنهادی شما نظر نهایی خود را اعلام می کند. البته احتمال دارد طرح شما قابلیت پیاده سازی نداشته باشد و پیمانکار باید طرح خود را پیشنهاد دهد.

بعد از تصمیم گیری طرح نوبت به تهیه مصالح مورد نظر همچون سنگ رودخانه می رسد که بر عهده پیمانکار یا صاحب ملک است. در اینجا انواع طراحی محوطه سازی با سنگ رودخانه توسط پروفسور کو خود را به نمایش می گذارد. مجموعه پروفسور کو با سوابق موفق در محوطه سازی ویلا، باغ، تالار و … آماده عرضه قلوه سنگ و دیگر محصولات متعدد به سراسر کشور است.

محوطه سازی با مجموعه پروفسور

این مجموعه با استفاده از قلوه سنگ توانسته هماهنگی بین طراحی سنتی و مدرن در هر نوع شرایط جوی ایجاد کند. همچنین انواع طراحی محوطه سازی با سبک های مدرن، سنتی، با استفاده از متریالی با کیفیت از جمله:  سنگ رودخانه،واش بتن،موزاییک و مبلمان شهری اجرا می کند.

محوطه سازي ويلا تهراندشت سنگ رودخانه

طراحی روف گاردن با استفاده از واش بتن

طراحی روف گاردن در محوطه سازی ویلا تهراندشت چندان آسان نیست. بنابراین به تخصص، تجربه، دانش و آشنایی با قوانین ساختمان سازی و شهرداری نیاز دارد. البته پشت بام در مقابل عوامل طبیعی مانند بارش های فصلی و نور خورشید باید محفوظ باشد.

در نتیجه پوشاندن سقف با واش بتن یا موزاییک ضروری است. حال استفاده کفپوش واش بتن علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری، همانند یک عایق عمل می کند. بنابراین طراحی روف گاردن باید به گونه ای باشد که با وجود داشتن فضای برگزیده از شیب مناسبی جهت تخلیه آب بارندگی برخوردار باشد. کفپوش مناسب روف گاردن یا محیط های باز همان موزاییک بتنی پلیمری و پرسی اتوماتیک است.

المان های اصلی در محوطه سازی ویلا تهراندشت

محوطه سازی ویلا تهراندشت یکی از کلیدی ترین فرایندها در جذابیت سازه می باشد که در ابعاد مختلفی حائز اهمیت بوده و بر طرفداران خود می افزاید. زیرا هر چه قدر محوطه سازی زیبا و به شکل اصولی اجرا گردد، ارزش ویلا بالا می رود. البته استفاده از افراد خبره و کاربلد هزینه محوطه سازی را برای شما کاهش می دهد. همچنین المان هایی که در زیر توضیح داده می شود قرار نیست در تمام ویلاها رعایت گردد.

کف سازی مناسب در محوطه سازی ویلا تهراندشت

کف سازی در محوطه سازی ویلا تهراندشت از اهمیت بالایی برخوردار است و به آن توجه زیادی می شود. همچنین انتخاب مصالح درست مهم ترین مرحله در کف سازی می باشد که به تخصص و تجربه نیاز دارد. زیرا کف سازی با قابلیت تقسیم بر کارایی و جذابیت فضا می افزاید. از دیگر موارد مهم در کفپوش ویلا، استحکام و زیبایی آن است که باید بدون کمترین صدمه به سازه در نهایت تجربه و دقت پروسه را تمام کرد.

نورپردازی در محوطه سازی ویلا تهراندشت

زیبایی و جذابیت محوطه سازی ویلا تهراندشت زمانی تکمیل می گردد که از نورپردازی صحیح استفاده شود. زیرا روشنایی حیاط یا پشت بام با استفاده از لامپ های کم مصرف و ارزان قیمت حائز اهمیت می باشد. همچنین بهره مندی از محوطه در شب به نحوه نورپردازی بستگی دارد تا استفاده از دیگر المان های ویلا را امکان پذیر سازد. نورپردازی یکی از المان های تاثیر گذار در جذابیت و زیبایی محوطه ویلا است. درنتیجه باید توجه ویژه ای به آن داشت و برای طراحی از متخصصین کمک گرفت.

محوطه سازي ويلا تهراندشت سنگ رودخانه

آبنما در محوطه سازی ویلا تهراندشت

زمانی که صحبت از محوطه سازی ویلا می شود آبنما یکی از المان های لذت بخش بوده که به ذهن صاحب ملک خطور می کند. زیرا با ایجاد صدایی آرامش بخش و دادن زیبایی به محوطه افراد را به سوی خود سوق داده تا در این مکان استراحت کنند. آبنما علاوه بر زیبایی و ایجاد صدای دلنشین، نورپردازی خاصی به محوطه ویلا در تهراندشت می بخشد. البته نورپردازی بسته به سلیقه صاحب ملک و نیاز آبنما اجرا می گردد.

مبلمان شهری در محوطه سازی ویلا تهراندشت

تهراندشت علاوه بر انجام پروسه محوطه سازی، ویلا را با امکانات دیگری همچون مبلمان شهری مجهز می نماید که افزایش قیمت و جذابیت سازه را به دنبال دارد.

محوطه سازي ويلا تهراندشت سنگ رودخانه

نحوه محاسبه قیمت در محوطه سازی

برای محاسبه قیمت در محوطه سازی ویلا تهراندشت لازم است پیمانکار فضای مدنظر را مشاهده نماید. سپس با محاسبه متراژ، طرح و موزاییک یا قلوه سنگ به کار رفته مقدار هزینه و قیمت نهایی را در اختیار شما بگذارد. زیرا یکی از فاکتورهای اصلی در اجرای پروژه مربوط به هزینه محوطه سازی می باشد. همچنین قیمت اجرای محوطه سازی در ویلا نسبت به خانه شخصی یا برج مسکونی متفاوت است.

بنابراین بر اساس متراژ و البته نوع متریال به کار برده شده، این هزینه ها چنین قابلیتی را دارند که در بازه های مختلفی قرار گیرند. ولی محوطه سازی اجزا و مراحل مختلفی دارد ماند قیمت سنگ رودخانه ،قیمت وش بتن استفاده شده در پروژه بر هزینه مورد نیاز و نحوه محاسبه قیمت نیز تاثیر می گذارد.شما میتوانید قبل از اجرای محوطه سازی در تهرندشت استعلام قیمت اجرا را از طریق شماره: 09123471574 جویا شوید.

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *