اینجا هستید:

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

به اشتراک بگذارید:

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

وقتی صحبت کاربرد سنگ‌ها در صنایع و مشاغل مختلف در میان می‌آید، ممکن است تنها به یاد سنگ‌های قیمتی چون الماس و یاقوت و.. بیفتیم. غافل از اینکه بخش عمده‌ای از کاربرد سنگ‌ها در صنایع با استفاده از سنگ‌ رودخانه‌ امکان می‌پذیرد. محوطه سازی، لنداسکیپ ، ساخت دیوار با سنگ رودخانه‌، ساخت صنایع دستی ارزشمند و مقاوم و..‌ تنها گوشه‌ای از موارد کاربری قلوه سنگ‌های رودخانه‌ای یا رنگی هستند.

خوب است بدانید که سنگ‌های رودخانه‌ای انواع گوناگونی از سنگ‌ها با رنگ و طرح‌های متنوع، میزان مقاومت و استحکام متفاوت، طیف وسیعی از کاربرد و اندازه را شامل می‌شوند و به تناسب شرایط پروژه مورد انتخاب قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید سنگ رودخانه‌ای در تهران را دارید، پیش از هر چیز باید انواع سنگ‌های رنگی رودخانه‌ای را بشناسید و با روش محاسبه قلوه سنگ مورد نیاز آشنا شوید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

انواع سنگ رودخانه‌

سنگ‌های رودخانه‌ای، قلوه سنگ‌هایی رنگی، گرد و صیقلی هستند که مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. این سبب می‌شود این نوع سنگ‌ها که از معادن ارزشمند کشور استخراج می‌شوند، کاربردهای متنوعی داشته باشند. برخلاف تصوری که اغلب مردم از سنگ‌های رودخانه‌ای دارند و فکر می‌کنند که سنگ‌های رودخانه‌ای از بستر رودخانه‌ها برداشت می‌شوند، سنگ‌های رودخانه‌ای منشا معدنی دارند و در واقع تنها به دلیل شباهت خود به سنگ‌های بستر رودها به این نام شهرت یافته‌اند.

مثل تنوعی که در سنگ‌های زیبای رودخانه می‌بینیم، سنگ‌های رودخانه‌ای محوطه سازی و تزیینی نیز تنوع بی‌نظیری دارند و در انواع رنگ و طرح و بدون رنگه مشاهده می‌شوند.
برای خرید این نوع سنگ‌ها و کاربرد درست آن‌ها لازم است انواع سنگ‌های رودخانه را بشناسیم. انواع قلوه سنگ  رایج و پرطرفدار در  این صنعت عبارتند از:

سنگ رودخانه سفید

یکی از معیارهای اصلی تقسیم بندی انواع سنگ‌های رودخانه‌ای، رنگ آن‌ها است. به طوری که سنگ رودخانه‌ سفید و مشکی از پرمصرف‌ترین انواع سنگ رودخانه‌ای به شمار می‌روند. انواع سنگ‌های رودخانه‌ای سفید طیف وسیعی از سنگ‌ها در تم رنگی روشن را در بر می‌گیرند که از معادن کشور استخراج و خریداری شده و اغلب به عنوان مصالح لوکس و تزیینی در ساخت دیوارها، تزیینات و محوطه سازی داخلی و خارجی به کار می‌روند.
در معماری بسیاری مراکز تجاری شیک چون ایران مال و هتل‌های مجلل و لوکس از این سبک سنگ‌های رودخانه‌ای استفاده شده است. از مزایای این سنگ‌ها این مورد را می‌توان نام برد که سازگاری خوبی با دیگر مصالح و سبک‌های متنوع معماری دارند.

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

سنگ رودخانه‌ مشکی

از دیگر سنگ‌های پرکاربرد رودخانه‌ای، می‌توان به قلوه سنگ‌های مشکی اشاره نمود. اگر چه سنگ‌های سفید مجلل‌تر به نظر می‌رسند، اما در محوطه سازی و نورپردازی استفاده از سنگ‌های مشکی، زیبایی و جلوه بیشتری به کار می‌بخشد. سنگ رودخانه‌ مشکی هم به صورت تک رنگ و هم در کنار سنگ رودخانه‌ سفید در محوطه سازی و تزیین آلاچیق‌ها، اتشکده‌ها،گابیون و آبنماها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ رودخانه‌ مرمر

کاربرد سنگ رودخانه  مرمری در صنایع مختلف و خصوصا ساخت و ساز و نمای ساختمان‌ها به خوبی شناخته شده است. قلوه سنگ‌های کوچکی که در معدن سنگ مرمر به صورت گرد و صیقلی یافت می‌شوند را به عنوان سنگ رودخانه مرمر استخراج کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند. سنگ مرمر سنگی شگفت انگیز، فوق العاده مقاوم و دارای قابلیت گذردهی نور است و جلوه بی‌نظیری در محوطه سازی مراکز تجاری، رفاهی، گردشگری، ویلا و ساختمان و… ایجاد می‌کند. مزیت دیگر این سنگ پاکیزگی آن در دراز مدت و شستشوی راحت آن است.

محوطه سازی استخر

کاربرد سنگ رودخانه در مکان های مختلف

عمده کاربردهای سنگ‌های رودخانه‌ای در حوزه ساخت و ساز، صنایع دستی و تزئینی خلاصه می‌شود. محوطه سازی شهری، روستایی، تجاری، مسکونی و گردشگری، دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها و ویلاها، طراحی روف گاردن، لند اسکیپ و زری اسکیپ، مسیر آب، محوطه سازی استخر، آبنماها و رودهای مصنوعی، تزیین شومینه، آتشدان، فضای نگهداری گل و گیاه، آکواریوم، آلاچیق، گابیون، همه از رایج‌ترین کاربردهای سنگ‌ رودخانه‌ای در مکان‌های مختلف هستند‌. همچنین سنگ‌های رودخانه‌ای در صنایع دستی و تزئینی چون ساخت و تزیین انواع گلدان، کیف، جا شمعی و… نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنگ رودخانه ای از کجا بخرم؟

برخورداری از مقاومت، استحکام و کاربرد بالای سنگ‌های رودخانه‌ای مشروط به خرید سنگ‌های مرغوب و با کیفیت است. اگر مراکز معتبر و خوش سابقه را برای خرید سنگ‌ها انتخاب کنید، تا حد زیادی می‌توانید از مرغوبیت سنگ‌ها و دوام و استحکام آن اطمینان داشته باشید. همچنین برای خرید مقرون به صرفه سنگ‌ها سعی کنید به طور مستقیم از تولیدکنندگان این سنگ‌ها خرید نموده و زیر بار هزینه فضایی واسطه‌ها نروید!

قیمت هر نوع سنگ رودخانه ای در تهران

قیمت، یکی از مهمترین مسائل در خرید قلوه سنگ‌های رودخانه‌ای است. اگر مثل بسیاری افراد به دنبال قیمتی واحد برای این سنگ‌ها هستید، باید بدانید در واقع این قیمت به طور دقیق قابل محاسبه نمی‌باشد. تنها شما می‌توانید با شناخت عوامل موثر در هزینه سنگ‌های رودخانه‌ای و روش محاسبه قلوه سنگ مورد نیاز، بودجه مورد استفاده را تخمین بزنید.

به طور کلی قیمت هر تن سنگ رودخانه ای از انواع مختلف، به رنگ، اندازه، کیفیت و مرغوبیت، کاربری سنگ و پارامترهایی مانند این‌ها وابسته است. شایان ذکر است که این هزینه معمولا در مقیاس تن سنجیده و اعلام می‌گردد. سنگ‌های رودخانه‌ای سایزهای متنوعی از ۰تا۳، ۳تا۵، ۵تا۸ و ۸تا۱۱ و ۱۱تا۱۵ سانتی‌متری و همچنین رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، قرمز، خاکستری، طوسی، سبز، کرم و قهوه‌ای رگه‌دار یا بدون رگه را در بر می‌گیرند.

اینکه چه نوع سنگی با چه سایز، چه رنگ و چه جرمی را خریداری کنید، به بودجه و پروژه مورد نظرتان بستگی دارد. به طور متوسط برای پوشش کامل هر فضا به مساحت یک مترمربع با سنگ‌های رودخانه‌ای، حدود ۸۰ کیلوگرم سنگ لازم است. (این مقدار متوسط است و با توجه به چگالی و میزان تخلخل سنگ‌ها افزایش یا کاهش می‌یابد.)

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

عوامل تاثیر گذار بر انواع کیفی قلوه  از عوامل موثر بر کیفیت قلوه سنگ میتوان به موارد ذیل اشاره نمود :

* کیفیت سنگ لاشه و معدنی که سنگ از آنها تامین میگردد .

* دستگاه ها و ماشین آلات خردایش و فرآوری .

* استفاده از اسید در طی فرآیند فرآوری سنگ .

فروش سنگ رودخانه ای تزئینی

بخش عمده‌ای از کاربرد های سنگ رودخانه ای  به اقدامات تزئینی اختصاص دارد. محوطه سازی، روف گاردن، تزیین آبنماها، رودخانه‌های مصنوعی، آلاچیق، آتشدان، آکواریم، صنایع دستی چون گلدان‌ها، شمعدان و… همه و همه با خرید سنگ‌های رودخانه‌ای از مراکز معتبر و منصف فروش این سنگ‌ها انجام می‌شود. به دلیل ویژگی‌های مهمی چون مقاومت و استحکام، زیبایی، تنوع و سازگاری با انواع سبک معماری، و کاربردهای زیادی که این سنگ‌ها دارند، بازار خرید و فروش آن‌ها داغ است.

خرید  سنگ رودخانه ای در تهران و سراسر کشور بصورت آنلاین (اینترنتی)

صدها تن سنگ رودخانه در بسته بندی های متنوع جامبو ، فله ، نایلون و کیسه در کارخانه پروفسور واقع در شهرک صنعتی نظرآباد دپو شده و آماده ارسال است ؛

کافیست برای محاسبه مقدار قلوه سنگ مورد نیاز با شماره 09123471574 تماس بگیرید و یااز طریق  فرم زیر مقدار سنگ رودخانه ای لازم را  محاسبه کنید.

محاسبه مقدار سنگ رودخانه ای لازم

با وارد کردن ابعاد، مقدار لازم را به کیلوگرم ببینید

مقدار لازم بر حسب کیلوگرم*

قیمت سنگ های تزئینی اعلام شده تحویل درب کارخانه پروفسور واقع در شهرک صنعتی نظرآباد کرج میباشد و امکان ارسال محصولات از کارخانه به سراسر تهران و کشور به وسیله باربری محیا میباشد و هزینه بارگیری هم رایگان میباشد .

نظر به میزان تناژ مورد نیاز مشتریان گرامی ، از لیست زیر میتوانید خودرو مناسب حمل بار خود را انتخاب نمایید :

  • پیکان وانت از 500 الی 700 کیلوگرم
  • نیسان وانت از 700 کیلوگرم الی 2 تن
  • خاور از 2.5 تن تا 3.5 تن
  • 6 چرخ از 3.5 تن تا 10 تن
  • 10 چرخ از 10 تن تا 16 تن
  • تریلر از 16 تن تا 22 تن
  • بسته بندی محصولات به انتخاب مشتریان محترم میباشد ولی قالب بسته بندی های موجود به صورت نایلون و کیسه های 30 الی 35 کیلو گرمی میباشد و امکان ارسال به صورت جامبو های دو تنی و فله هم مهیا میباشد .

خرید سنگ رودخانه ای در تهران

پروفسور کو

خرید انواع سنگ رودخانه یکی از اقدامات مهم و تاثیرگذار در ارزش نهایی سازه و زیبایی و جلوه آن است. کیفیت، زیبایی، مقاومت، عمر و دوام بالا همه در صورت خرید سنگ‌های رودخانه‌ای مرغوب از فروشندگان معتبر حاصل می‌شوند. طی سال‌ها سابقه درخشان فعالیت پروفسور کو (پروفسور استون) تمام دغدغه ما تولید و عرضه محصولات با کیفیت به مشتریان بوده است‌.‌

برای خرید یک تن و محدود میتوانید از نمایندگان فروش محصولات پروفسور در شهر تهران به آدرس های زیر اقدام نمایید :

1- باغ گل کنتیا واقع در انتهای اتوبان صیاد شیرازی شمال ، ابتدای دارآباد ، دست چپ ، باغ گل کنتیا  به شماره تلفن  09121239652

2- بازار گل و گیاه شهید بابایی واقع در اتوبان بابایی به شماره تلفن 0933769604

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقدار لازم برحسب کیلوگرم:

[xyz-ips snippet="Calculate"]