اینجا هستید:

درباره گروه صنعتی پروفسور

در کشور ما سالانه  بیش از هفتصد هزار واحد مسکونی ساخته می شد که این مقدار در سالهای اخیر به حدود  یک میلیون واحد افزایش یافته است و از جانب دیگر مصرف انرژی در بخشهای غیر مولد معادل چهار صدو ده میلیون بشکه نفت خام است که در حدود چهل درصد از مصرف انرژی کل کشور را شامل می شود و پیش بینی می گردد اگر روند کنونی ادامه یابد مصرف انرژی در این بخش طی پانزده سال آینده به بیش از سه برابر مقدار کنونی برسد و باید مد نظر قرار داد که سرانه مصرف انرژی در ساختمانهای کشور بیش از دو برابر استاندارد جهانی است که یک راه مطمئن برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی استفاده از سیستم نمای مرکب عایق است . از سوی دیگر  با افزایش انبوه سازی مسکن به روش صنعتی ، تولید و تامین مصالح تخصصی متناسب با رشد انبوه سازی و صنعتی سازی پیشرفت چندانی نداشته است و مشکلات فراوانی را پیش روی صنعت ساختمان کشور قرار داده است . از این رو گروه ساختمانی پروفسور به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده و مجری سیستم نمای مرکب عایق در کشور و به پشتوانه تجربه تولید و تامین مصالح برای 30 هزار واحد مسکونی در سرتاسر ایران بزرگ دو محور اساسی را برای خدمت به آینده صنعت ساختمان کشور برگزیده است . 1-    تامین، تدارک و تولید مصالح نوین با کیفیت در حد مرغوبترین محصولات جهانی و مورد نیاز انبوه سازان وصنعت ساختمان کشور.     تغییر الگوی مصرف انرژی در ساختمانهای موجود و در حال ساخت با استفاده از فناوری های روز جهان
0
پروژه های تکمیل شده
0
تنوع محصولات
0
سال تجربه
0
رضایت مشتریان

گروه ساختمانی پروفسور فعالیت خود را در زمینه صنعتی سازی ساختمان و به ویژه سیستم قالب تونلی و سیستم ها و تامین و تولید مصالح مرتبط با این سیستم به صورت جدی از اوایل سال 1389 آغاز نمود.

این گروه با در اختیار گرفتن مجرب ترین  نیروهایی که نزدیک به یک دهه با صنعت قالب تونلی در کشور ایران و کشور ترکیه آشنایی داشته و به طور جدی در این زمینه فعالیت نموده اند در اندک زمانی توانست به بزرگترین تامین کننده مصالح مورد نیاز این سیستم در کشور مبدل گشته و شریک تجاری بزرگترین پروژه های مسکن مهر کشور شود و شهر جدید پرند را به عنوان مهد صنعتی سازی کشور با در بر داشتن بزرگترین پروژه های صنعتی سازی ساختمان به عنوان اصلی ترین پایگاه خود انتخاب نموده است .

در ذیل نام تعدادی از  مهمترین پروژه ها که از محصولات و خدمات گروه ساختمانی پروفسور بهره برده اند آورده شده اند.

  • پروژه 20000 واحدی شرکت کوزو پارس در شهر جدید پرند
  • پروژه 1500 واحدی شرکت اینتا و اینان پارس در شهر جدید پرند
  • پروژه 800 واحدی شرکت امسا در شهر جدید پرند
  • پروژه 1312 واحدی شرکت سابیر بین الملل  در شهر جدید پرند
  • پروژه 2000 واحدی شرکت چیلکو در شهر کرمانشا
درذیل نام تعدادی از پروژه های اتمام یافته که در رزومه مدیران گروه ساختمانی پروفسور وجود دارد آورده شده است:

پروژه 1312 واحدی شرکت سابیر بین الملل

پروژه 5000 واحد صنعتی سازی مپسا – شرکت امسا

پروژه 540 واحدی آذران تبریز (ابتدای شهر جدید سهند)

درباره پروژه بام چالوس

پروژه بام چالوس