اینجا هستید:

طراحی وساخت ویلا

به اشتراک بگذارید:

طراحی وساخت ویلا با بهترین مترال

چنانچه به فکر طراحی و ساخت ویلا هستید ولی در خصوص هزینه ساخت، متریال استفاده شده، زمان انجام پروسه ساخت، تعیین بهترین موسسه و… نگران هستید بهتر است با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

مترال های مختلف در طراحی وساخت

ساخت ویلا در حال حاضر رویای خیلی از اشخاص می باشد و اکثرا تصور می کنند این پروسه خطر بالا و هزینه های زیادی را به همراه دارد. ولی اگر شما از افراد متبحر و کاربلد در این حیطه کمک بگیرید هیچ نوع نگرانی در این خصوص نخواهید داشت. آنها بهترین متریال و مصالح را جهت ساخت ویلا برای شما انتخاب می کنند و فرایند کار به راحتی و با خیالی آسوده سپری می شود.

واش بتن چیست؟

واش بتن گونه ای کف پوش می باشد که می توان از آن در طراحی و ساخت ویلا بهره برد. این کفپوش از تلفیق سنگدانه ها با بتن ایجاد شده است. این موزاییک ها به علت فرم ظاهری خیلی زیبا و طبیعی خود خیلی مورد ملاحظه واقع شده است. این محصول علاوه بر بکارگیری در محوطه ویلا در پیاده روها، پشت بام، روف گاردن و… هم مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش امروزه خیلی پرطرفدار و مورد پسند عموم می باشد.

افرادی که تمایل به خرید موزاییک را دارند مسلما واش بتن یکی از انتخاب های اصلی آنها می باشد. این محصول با تلفیق سنگدانه های رنگی، بتن و حتی افزودنی های بتن ساخته می شود. رنگ بندی این کفپوش با تلفیق سنگدانه های رنگی به شیوه یک رنگ و چند رنگ ساخته می شود. این محصول در ۴ اندازه و در رنگ بندی های متمایزی در موسسات معتبری ساخته می شود.

طراحی وساخت ویلا

 

در طراحی ویلا از چه متریال هایی استفاده می شود؟

سوالی که امکان دارد برای همه پیش بیاید این است که در طراحی و ساخت ویلا از چه مصالحی باید بهره برد؟ اولویت در تعیین متریال، فلز و بتن می باشد که اخیرا رایج بوده است. فلز معمولا در قیاس با بتن از سطح کیفی بهتری برخوردار است البته ناگفته نماند که قیمت بیشتری هم دارد. زیرا به نیروهای متبحر احتیاج دارد تولید آن از بتن سخت تر بوده، در نهایت سازه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بعد از آن که کلیه مراحل طراحی و ساخت ویلا انجام شد نوبت به نمای داخلی و بیرونی آن می رسد. این وهله دارای حساسیت زیادی است. زیرا افراد با محوطه بیشتر از بافت داخلی ارتباط دارند. افزون بر این زیبایی و جذابیت ویلا به این مرحله وابسته است. عمده ترین مرحله ساخت که جهت تعین متریال بایستی دقت و سلیقه بیشتری صرف شود نفوذ پذیری و استقامت در مقابل اکسایش که در این بین  می توانید از متریالی بنام وال مش استفاده شود.

از متریال مهم جهت طراحی و ساخت ویلا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سنگ های ساختمانی
  • سیمان
  • گچ ساده
  • گچ ضد آب
  • آجر
  • چوب

طراحی وساخت ویلا

استفاده از سنگ رودخانه برای طراحی ویلا

در طراحی و ساخت ویلا معمولا از سنگ رودخانه ای نیز بهره می برند. به دلیل گرد، صاف، براق و همچنین رنگی بودن جهت مصارف تزیینی ساختمان از آنها بهره برده می شود.  سنگ رودخانه ای  را می توان به راحتی از معادن معتبری گردآوری نمود. بعد از اعمال فرآوری روی آنها به بازار سنگ عرضه نمود.

رنگ بندی این نوع سنگ خیلی زیاد است که در رنگ های سفید ،قرمز ،مرمری،سبز و… قابل  خریداری است.  و می توان آن را با دیگر اجزای ساختمان هماهنگ نمود.  از پر کاربرد ترین قلوه سنگ  رنگی می توان به سنگ رودخانه مشکی اشاره کرد. استقامت این متریال خیلی زیاد است و از ماندگاری زیادی برخوردار است. بدین جهت کاربرد این متریال در صنایع متنوع مخصوصا ساخت و ساز زیاد است.

با ملاحظه به خصوصیات و خواصی که سنگ رودخانه دارد می توان به این مسئله پی برد که این محصول می تواند در قسمت های متنوعی بکار برده شود. بعضی از عمده ترین کارایی این سنگ ها علاوه بر طراحی و ساخت ویلا در تزیین شومینه های سنگی و تزیین آکواریوم، تولید و دیزاین روف گاردن،محوطه سازی، مبلمان شهری، تولید وسایل دکوراتیو و خاص و… می باشد.

مزیت های استفاده از موزاییک در طراحی و ساخت ویلا

از عمده ترین مزایای استفاده از موزاییک در طراحی و ساخت ویلا می توان به استقامت زیاد آن در مقابل وضعیت آب و هوایی اسم برد. از مزایای دیگری این موزاییک برای ساخت ویلا می توان استقامت رنگ آن در برابر پرتو های خورشید را نام برد. همانطور که رنگ بندی این محصول خیلی زیاد است و دارای مقاومت و استحکام بالا است با بکارگیری آن می توان محوطه ویلا را به بهترین شکل ممکن زیبا نمود. در زمان اجرای موزاییک متوجه چسبندگی مطلوب آن به ملات خواهید شد. پروفسور کو بهترین و مناسب ترین مرکز خرید اقسام ، سنگ رودخانه ای و … می باشد. این موسسه با سالها سابقه در این حیطه به شما کمک نموده بهترین متریال را جهت طراحی و ساخت ویلا انتخاب نمایید. کافیست با شماره:09123471574تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *