اینجا هستید:

به اشتراک بگذارید:

محوطه سازی با سنگ رودخانه

محوطه سازی با سنگ رودخانه که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد فراوانی دارد ، برای شناخت آن باید ابتدا با محوطه سازی آشنا شد .

محوطه سازی در  انگلیسی Landscaping میباشد  . این کلمه در  فارسی برای هر گونه محوطه سازی شهری ، ویلا ، مجتمع مسکونی ، باغ ویلا ،تالار ها ،شهرک های توریستی و اقامتی و صنعتی ،مجتمع های توریستی (مانند شهرک نمک آبرود ) ، دهکده های ویلایی و ساحلی و هر مکان دیگری که بتوان با کمک درختان ، گیاهان ، آبنما ، آلاچیق ، واش بتن ، بتن اکسپوز و سنگ های رودخانه فضای سبز و دلنشینی ایجاد کرد ، کاربرد دارد  .

در محوطه سازی می توان فضا ها را به صورت های زیر تقسیم بندی نمود:

  • محوطه سازی شهرهای گردشگری و توریستی و شهرک های صنعتی
  • محوطه سازی دهکده های ویلایی و ساحلی و شهرک های مسکونی
  • محوطه سازی شهر ها ، پارک ها ، رمپ و لوپ پل ها و فضای سبز
  • محوطه سازی ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری .
  • محوطه سازی خانه های شخصی و ویلا و باغ ویلا ها .
  • محوطه سازی تالارهای پذیرایی، باغ های مجلل و باغ تالار ها
  • محوطه سازی مراکز خرید ، روف گاردن آنها و کافی شاپ و رستوران ها

محوطه سازی با سنگ رودخانه

۱-محوطه سازی در شهرهای گردشگری ، توریستی و … .

در شهرک های توریستی  و گردشگری محوطه بسیار گسترده می باشد و معمولا این نواحی از جذابیت های مختلف بهره می برند . به عنوان مثال شهرک توریستی  نمک آبرود در چالوس و شمال کشور و محوطه توریستی کشتی یونانی و محوطه رویای خلیج فارس در جزیره کیش در جنوب کشور توسط شرکت پروفسور محوطه سازی شده اند که به عنوان یک نمونه اجرا شده از آنها برای توضیح مطلب کمک می گیریم.

محوطه سازی با سنگ رودخانه

۲-لنداسکیپ در دهکده های ویلایی و ساحلی

در دهکده های ویلایی و ساحلی  با ترکیب پیاده رو ، باغچه  و سنگ فرش نمودن آنها به وسیله بتن های رنگی و زیبا ،واش بتن ،بتن اکسپوز و جدول بندی با جدول های بتنی و سنگی  و رنگی ،ایجاد مبلمان شهری مناسب توسط گابیون های تزئینی  ،ساخت آلاچیق های ، استفاده از سنگ رودخانه به جای چمن محیطی زیبا و دلنشین ایجاد می شود.

۳-محوطه سازی پارک ها و فضا های شهری با استفاده از محصولات پروفسور

در پارک های سطح شهر ها و یا مجتمع ها و یا نمایشگاه ها  نظر به نوع گیاهان در فضای سبز میتوان از آبنما ، گابیون ، نیمک گابیون ، کفپوش واش بتن و بتن اکسپوز و سنگ رودخانه ایی استفاده نمود . در زیر برخی از کاربرد های سنگ رودخانه ای و واش بتن پروفسور را در پارک ها نشان داده میشود .

محوطه سازی با سنگ رودخانه

۴-محوطه آرایی  ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری

در محوطه آرایی ساختمان های لاکچری استفاده  از مصالح ساختمانی لوکس رایج شده است .اجرای آبنما به کمک سنگ رودخانه  رنگی درساخت شومینه ، ایجاد فضای سبز محدود در لابی ، ساخت آلاچیق طرح چوب و  چوبی ،استفاده از بتن اکسپوز و واش بتن های چراغدار در مسیر پیاده روی ،استفاده از سنگ  رودخانه مشکی در لابه لای فضای سبز  می تواند زیبایی محیط های سرد مسکونی و تجاری شما را چند برابر کند.

۵-طراحی محوطه ویلا و باغ

با استفاده از قلوه سنگ  پروفسور میتوان ، حس وجود یک رودخانه طبیعی در باغ را به وجود آورد .با نور پردازی مناسب پیاده رو و مسیر عبور می توانید زیبایی و نمای  باغ و ویلای خود را در شب چند برابر کنید.

محوطه سازی با سنگ رودخانه

۶-لنداسکیپینگ تالارهای پذیرایی، باغ های مجلل و باغ تالار ها

محوطه سازی با سنگ رودخانه ای و سنگ دانه بندی می توان باغ تالار ها و حیاط سالن های عروسی را با روش لنداسکیپ می توان زیبای بی نظیر را خلق کرد. گروه حرفه ای پروفسور کو با بهترین متریال موجود می تواند بهترین محوطه سازی را با در اختیار داشتن بهترین  طراحان این حوضه بهترین باز خوردرا به شما ارائه کند.

۷- مراکز خرید ، روفگاردن آنها و کافی شاپ و رستوران ها

در سال های اخیر ساخت مال ها یا همان مراکز خرید سرعت زیادی گرفته است و این مال ها در محوطه و لنداسکیپ ، روف گاردن و متریال لاکچری با هم رقابت میکنند تا جذابیت پروژه هایشان را چند برابر نمایند . یکی از عوامل افزودن جذابیت این مال ها استفاده از سنگ رودخانه و قلوه سنگ تزیینی پروفسور ، واش بتن و بتن اکسپوز پروفسور در پروژه هایشان میباشد .

ایران مال به عنوان بزرگترین مال خاورمیانه هزاران تن از محصولات پروفسور در محوطه خود استفاده نموده است . چنانچه قصد  خرید سنگ رودخانه را داشتید می توانید با شماره: 09123471574 استعلام قیمت قلوه  سنگ رودخانه را از کارشناسان ما در یافت کنید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *