اینجا هستید:

مزایای نمای مرکب عایق

به اشتراک بگذارید:

مزایای نمای مرکب عایق

مزایای نمای کامپوزیت عایق

نمای کامپوزیت عایق برای محوطه سازی اجرای روف گاردن ونمای ساختمان ها کاربرد دارد در ادامه به برسی مزایای آن می پردازیم.

1)  عایق حرارتی کامپوزیت عایق

وجود ورقه ی عایق حرارتی در ساختار کامپوزیت این نما ،باعث گردیده تا نمایی مقاوم در برابر انتقال حرارت داشته باشیم .  از آنجا که ورق های عایق حرارتی تمامی پوسته ی خارجی ساختمان را در بر می گیرند و دیگر هیچگونه پل حرارتی باقی نمی گذارند  سبب می شوند ساکنین با کمترین مصرف انرژی زمستان های گرم وتابستان های خنکی را تجربه کنند.

نمای مرکب عایق ( کامپوزیت ) عایق حرارتی بهترین روش عایق بندی دیوارها در دنیا می باشد که به دلیل تلفیق آن با نمای مرکب عایق ساختمان می توان گفت که در حقیقت ساختمان هایی که از این روش استفاده می کنند عایق بندی رایگان انجام داده اند و علاوه بر آن تا 20 سال آینده هزینه ی گرمایش وسرمایش را تا 30% کاهش داده اند .

2)وزن سبک کامپوزیت عایق

سبکی پوشش (تقریبا 10 کیلوگرم بر متر مربع ) و عدم اعمال بار اضافی بر روی دیوار های خارجی و اسکلت ساختمان باعث گردیده تا این سیستم کامپوزیت عملکرد سازه ای بسیار مناسبی نسبت به نماهای رایج داشته باشد که کاهش وزن سازه و صرفه جویی در محاسبات سازه ای ومقاومت بالا در برابر زلزله می تواند از مزایای عملکرد سازه ای این سیستم باشد .ضمنا خطرات رایج دیگر نماها نیز در این سیستم وجود ندارد.

مزایای نمای مرکب عایق

 

3)معماری زیبا کامپوزیت عایق

قابلیت اجرا بر روی انواع دیوارهای متفاوت از نظر شکل و یا مصالح و امکان ایجاد انواع حجم های تزئینی بر روی نما و همچنین تنوع در رنگ ها وطرح ها می تواند نقش های معماری زیبایی را به آسانی فراهم آورد.

4)اجرای سریع کامپوزیت عایق

صرفه جویی در زمان به علت سرعت اجرای بالا و همزمانی عایقکاری حرارتی واجرای نما موجب گردیده تا این سیستم کامپوزیت بهترین گزینه برای صنعتی سازی ساختمان باشد.

5) عمر بالا و دوام مناسب کامپوزیت عایق

رفتار ودوام مناسب در شرایط مختلف آب وهوایی و نداشتن محدودیت جغرافیایی برای اجرا ، جلو گیری از رشد قارچ وکپک ، مقاومت بسیار بالا در مقابل نشست های ساختمانی و عدم ایجاد ترک در آن ، داشتن تنفس و عدم پوسته شدن  از ویژگی های این نما میباشد که سبب گردیده این نما نسبت به سایر نماهای رایج دارای عمر طولانی تری باشد.

مزایای نمای مرکب عایق

نحوه اجرای نمای مرکب (کامپوزیت ) عایق

این سیستم دارای مزایای اقتصادی بیشماری برای مصرف کنندگان ، تولید کنندگان و اقتصاد ملی دارد .شما می توانید این عایق هارا در روف گاردن تراس ومحوطه سازی مورد استفاده قرارداد .

بتن اکسپوز

وجود ورقه هایی عایق حرارتی برای ساختمان مدتی است  به بتن اکسپوز وابسته است.یکی از پر کاربرد ترین متریال های ساختمان بتن می باشد ، بتن اکسپوز به معنی بتن نما است که با پیشرفت علم کاربردهای جدیدی از بتن به وجود آمده است . این بتن دارای سطحی صاف و صیقلی است و امکان پوشش دیگری روی سطح آن وجود ندارد.

نتیجه گیری:
با توجه به مصالح و شیوه های ساختمان سازی در کشور می توان گفت این سیستم نمای مرکب عایق می تواند خلا موجود در دو بخش اساسی ساختمانها که درحال حاضر با چالش های جدی روبرو هستند یعنی نما سازی  و عایق بندی دیوار های بیرونی  را به بهترین نحو وکمترین هزینه بر طرف نماید و همچنین جهت بهسازی ساختمان های موجود مورد استفاده قرار گیرد . چنانچه قصد اجرای عایق های حرارتی داشتید  با توجه به رسیدن فصل گرما  بهترین راه برای بهینه مصرف کردن انرژی استفاده از مرکب عایق است شما می توانید جت اجرا با شماره: 09123471574 تماس بگرید.

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *