اینجا هستید:

سایر محصولات بتنی

به اشتراک بگذارید:

سایر محصولات بتنی

در عصر حاضر بتن و محصولات بتنی تاثیر بسزایی در ساختمان سازی و سازه های صنعتی دارند. محصولات سیمانی به اقسام متنوعی دسته بندی شده و در قسمت های متنوعی هم بکار برده می شوند. سطح کیفی سازه های بتنی از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هستند و در زمان خرید حتما بایستی به این فاکتور عمده توجه نمایید.

در ساخت بتن مواد افزودنی متنوعی هم بکار برده می شود که مسلما مقدار این تلفیقات در نهایت باعث ایجاد محصول متمایزی خواهد شد.

موسسات و کارگاه های متنوع و معتبری مبادرت به ساخت محصولات سیمانی نموده اند. هر کدام از آن ها خصوصیات متمایزی با همدیگر دارند و بدین علت نمی توان همه آن ها را با همدیگر یکسان در نظر گرفت. در سایت های معتبر علاوه بر فروش محصولات بتنی در حیطه فروش انواع سنگ رودخانه نیز فعالیت دارد. از این سنگ ها می توان در دکوراسیون خانه و ویلا استفاده کرد. این قلوه سنگ  در انواع رنگ های متنوعی یافت می شوند که می توان در تزیین فضای سبز از آن بهره برد.

متریال ساخت فراورده های بتنی

اقسام فراورده های بتنی از کاربردی ترین متریال ساختمانی می باشند. در مجموع از مخلوط آب با سیمان آبی و سنگدانه های متنوع در خلال واکنش آب با سیمان در وضعیت محیطی ویژه ایجاد می شوند. این فراورده ها از اقسام متنوع سیمان و پوزولان ها، مواد مضاف، پلیمر ها، مواد افزودنی، الیاف و … ساخته می شوند.

حتی در شیوه تولید آن امکان دارد گرما، بخار آب، اتوکلاو، خلا، متراکم کننده های متنوع و نیروهای هیدرولیکی بکار برده شود. از لحاظ سبک و سنگینی اقسام فرآورده های بتنی را می توان در سه گروه معمولی، بتن سبک و بتن سنگین طبقه بندی نمود.

سایر محصولات بتنی

انواع  محصولات بتنی تولیدی  مجموعه پروفسور  :

پروفسور اولین تولیدکننده انواع محصولات بتنی بادو ده فعالیت مستمر  در تولید واش بتن ودیگر محصولات  بتنی اماده خدمت رسانی به افراد وارگان های دولتی و خوصوصی است.

بادبر نما :

بادبر نما در ابعاد 30*15 سانتی متر مربع و در ضخامت 2.2سانتی متر تولید میگردد.از بادبر نما در نمای ویلا ها, ساختمان ها و همچنین در رمپ پارکینگ ها برای عبور خودرو ها استفاده میشود.

 

 

طرح صخره :

طرح صخره در سایز  70*50 سانتی متر مربع و در ضخامت 7سانتی متر در سه رنگ طوسی ,قرمز و زرد تولید میگردد.

طرح پا (STEP) :

طرح پا, به صورت سیمانی و  واش بتن  تولید  میشود از این طرح در فضاهای سبز برای عبور عابران استفاده میگردد.

 

جوی آبرو:

جوب آبرو در سایز 50*25 تولید میگردد و برای جمع آوری آب های سطحی استفاده  میشود.

 

دور درختی بتنی:

این محصول درابعاد 20*10 سانتیمترمربع تولید میگردد و درمکان هایی که درختان کهنسال و قدیمی وجود دارد جهت بزرگ نمودن ابعاد دوردرختی استفاده میشود .

 

موزاییک ساده واش بتن:

وزائیک واش بتن در ابعاد 60*30 و 40*40 سانتی متر مربع در ضخامت 3.6 سانتی متر ( به صورت تولید روزانه و انبوه ) و در ابعاد

20*20 و 50*50 ( در صورت سفارش) تولید میگردد.

مبلمان شهری ساخته شده از بتن

بتن کاربردی ترین ماده جهت تولید سازه در جهان می باشد. ولی به لطف اقسام فراورده های بتنی، کارایی های ظریف تری را هم از خود به نمایش گذاشته است. نیمکت ها، میز ها، حوض ها، اقسام المان شهری و… هم از جمله محصولاتی می باشند که یک کارخانه فراورده های بتنی می تواند تولید نماید.

سایر محصولات بتنی

استاندارد های محصولات بتنی

بعضی از استاندارد های محصولات بتنی به شرح زیر می باشند:

استاندارد ملی بتن آماده

استاندارد ملی بتن آماده در آغاز، بتن آماده را تشریح و حتی شیوه ساخت و مقدار متریال استفاده شده در این ماده ترکیب یافته را توضیح داده است. این نوع استاندارد به تشریح مشخصه های ظاهری بتن، ضروریات بتن سخت شده، سطح کیفی پایانی بتن آماده و گزارش آن هم پرداخته است.

استاندارد ملی بتن تازه

در استاندارد ملی بتن تازه شیوه نمونه برداری از این فرآورده ها جهت آزمایشات متنوع و شیوه گزارش نمونه گیری مشخص شده است.

استاندارد ملی بتن سخت شده

یکی دیگر از استاندارد های محصولات بتنی، استاندارد ملی بتن سخت شده است. در بخش نخست این استاندارد در خصوص فرم، سایز و آزمایش ها و قالب ها گفتگو شده است. در قسمت دوم به شیوه تولید نمونه و استخراج آزمایش ها جهت آزمون های استقامت اشاره شده است.

سایر محصولات بتنی

نکاتی مهم در خصوص خرید محصولات بتنی

چنانچه قصد خرید محصولات بتنی را دارید ادامه این مبحث را مطالعه نمایید تا راهنمای مناسبی برای شما باشد. یکی از عمده ترین نکاتی که در زمان خرید این فرآورده بایستی مد نظر گرفت نوع متریالی است که در پروسه ساخت این محصول بکار برده شده است. همچنین بایستی حتما به موسسه عرضه این محصول دقت نمایید.

در حال حاضر یکی از عمده ترین شیوه هایی که خیلی از سازندگان جهت عرضه این محصولات مد نظر گرفته اند رجوع حضوری به فروشگاه های اقسام فراورده های بتنی می باشد.

فروش اینترنتی هم یکی از این شیوه ها می باشد که در آن علاوه بر فروش فرآورده های بتنی به فروش کفپوش های واش بتن و… هم می پردازند. این روش اینترنتی امروزه بسیار طرفدار دارد و مورد استقبال زیادی واقع شده است.

سخن آخر

امروزه بتن و همچنین محصولات بتنی نقش بسزایی در ساخت و ساز و ساختمان سازی دارند. این محصولات به انواع متنوع طبقه بندی شده و در جا های متنوعی هم استفاده می شوند.

مجموعه و کارگاه های متنوع و موثقی به تولید فرآورده های سیمانی اقدام نموده اند. هر کدام از آن ها فواید و خصوصیات متمایزی نسبت به هم دارند. نمی توان هر کدام از آنها را در یک سطح دانست. این فراورده های بتنی از کاربردی ترین مصالح و مواد اولیه ساخت و ساز می باشند. معمولا از تلفیق آب با سیمان و سنگدانه های مختلف در خلال عکس العمل آب با سیمان در وضعیت محیطی ویژه ای ایجاد می شوند.

هر کدام از استاندارد های مذکور به صورت جداگانه به تشریح موارد متنوعی می پردازند. این فراورده ها دارای انواع متنوعی می باشند که می توان به کفپوش بتنی و مبلمان شهری اشاره کرد.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *