اینجا هستید:

  • خانه
  • >
  • مقاله
  • >
  • ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی
ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی

به اشتراک بگذارید:

ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی

امروزه شرکت های مختلفی در داخل کشور به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای در زمینه تولید و فروش بتن اکسپوز فعالیت می کنند، این محصول بر پایه بتن درجه یک و باکیفیت ساخته شده است و همچنین به صورت پیش ساخته می باشد و فقط بتن اکسپوز ها از نظر ابعاد با یکدیگر تفاوت دارند. در حال حاضر این محصول را با چوب ترکیب می کنند و حتی در مکان های مختلف مثل محوطه سازی و همچنین نما ساختمان از این دو متریال بهره می گیرند. با بهره گیری از این دو محصول در هر جایی شما می توانید زیبایی، سادگی و مقاومت را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی

بتن اکسپوز در نما داخلی:

در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی به نما داخلی هر مکانی داده می شود و برخلاف گذشته از محصولات جدید و باکیفیت بیشتر استفاده شده و حتی نمونه های جدیدی را خلق می کنند. یکی از محصولات خاص و زیبا که در نما داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد، بتن اکسپوز می باشد، این محصول از نظر طرح و ابعاد تنوع بسیار زیادی دارد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود و مکانی که این محصول را برای آن در نظر گرفته اید، نمونه مناسب را انتخاب کنید. بتن اکسپوز در نما داخلی علاوه بر بهبود معماری و فنگ شویی ساختمان جو کاملا آرام و صمیمی را ایجاد کرده، که حس آرامش را به شما القا می کند و همچنین می توانید تمامی دیوارها و حتی در سقف نیز بتن اکسپوز را اجرا کنید و این مسئله بیشتر به نظر شما و طراح بستگی دارد.

بتن اکسپوز های امروزی به نسبت نمونه های قبلی بسیار پیشرفته تر هستند و حتی ظاهر آن ها خاص و خارق العاده می باشد و با بکارگیری این محصول در معماری منزل و محیط کاری خود شما می توانید به روز بودن خودتان را به همه ثابت کنید. طبق آخرین آمار به دست آمده حدود ۹۷ درصد از افرادی که از بتن اکسپوز در نمای داخلی خود استفاده کرده اند، از این محصول رضایت کافی دارند.

نحوه نصب بتن اکسپوز و انواع آن:

بتن اکسپوز جزء محصولاتی است، که به راحتی نصب می شود و شما بدون کوچک ترین اتلاف وقتی در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک یک نصاب تعداد زیادی از این محصول را می توانید نصب کنید، از ویژگی های بارز این محصول پس از نصب عدم جا به جایی و ثبات می باشد، که به همین علت بیشتر به نسبت نمونه های دیگر محبوب شده است.

ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی

برای نصب این محصول حتما از افراد حرفه ای و متخصص بهره بگیرید، چون افراد متخصص و باتجربه بتن اکسپوز را به درستی نصب می کنند و احتمال بروز هرگونه مشکلی در اثر نصب نادرست را به کمتر از ۱۰ درصد می رسانند. اگر فکر می کنید، بتن اکسپوز فقط در یک مدل است، سخت در اشتباه هستید، این محصول تنوع طرحی بسیار زیادی دارد و شما هنگام خرید محصول با یک تنوع بی نظیر مواجه می شوید و می توانید هر یک را که دوست دارید، انتخاب کنید. بتن اکسپوز پانچ دار، بتن اکپسوز ساده، بتن اکسپوز شیاردار، بتن اکسپوز ساده و حتی بتن اکسپوز با طرح های جدید هندسی از نمونه های پرفروش و شناخته شده بازار هستند، که فرآیند انتخاب را برای مشتری سخت می کنند و شما می توانید قبل از خرید عکس، ویژگی ها و کاربرد هر محصولی را با دقت بیشتری بررسی کنید، تا نمونه مناسب را انتخاب کرده و در هر مکانی که دوست دارید، نصب کنید. بتن اکسپوز در چند سال اخیر در حوزه مهندسی و معماری بسیار شناخته شده است و حتی در برخی از مجله های روز دنیای مهندسی همیشه از این محصول و ویژگی های خاص آن یاد می شود. اگر قصد خرید یک محصول جدید و در عین حال ارزان قیمت را دارید، ما به شما بتن اکسپوز را پیشنهاد می کنیم.

اجرا بتن اکسپوز در محوطه سازی معماری داخلی شهری:

بتن اکسپوزامروزه بیشتر در  در ساختمان، محوطه سازی و معماری شهری مورد استفاده قرار می گیرد، علت این مسئله سادگی و در عین حال مقاومت این محصول می باشد و همچنین بتن اکسپوز به دلیل این که ظاهر ساده ای دارد، بیشتر محبوب شده است و در محوطه سازی های پیشرفته و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب مهندسان و معماران بزرگ دنیا در این زمینه در حال جایگزین کردن این محصول به جای نمونه های قبلی هستند، بتن اکسپوز از بسیاری از آزمایشات مختلف مثل تست مقاومت امتیاز بالایی را از نظر کیفیت کسب کرده است و برای کف سازی در محوطه سازی پارک و معابر عمومی نیز گزینه بسیار مناسبی می باشد و به همین علت حتی طراح در چندین قسمت مجزا نیز می تواند از بتن اکسپوز درجه یک استفاده کند. بتن اکسپوز علاوه بر محوطه سازی در ساخت و تولید مبلمان شهری باکیفیت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پروفسور کو در حوزه فروش انواع بتن اکسپوز با درجه کیفی بالا و همچنین درجه یک نامی شناخته شده در ایران می باشد و تمامی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریداران خود قرار می دهد و بیشتر از هر چیزی به رضایت مشتریان پس از خرید و کیفیت کالاهای ارائه شده فکر می کند.

ترکیب چوب و بتن اکسپوز درنما ساختمان و محوطه سازی

کاربرد بتن اکسپوز:

این محصول در حال حاضر کاربرد بسیار گسترده ای دارد، چون در برابر هرگونه ضربه ای مقاوم می باشد و همچنین حتی در سردترین و گرم ترین روزهای سال دچار افت کیفیت نمی شود و علاوه بر تمامی این ویژگی های مثبت به راحتی کثیف نمی شود و حتی در صورت کثیف شدن شما می توانید با شوینده های مختلف به راحتی آن را تمیز کنید. تمامی این ویژگی های مثبت باعث شده است، که کاربرد بتن اکسپوز درجه یک و باکیفیت هر روز بیشتر شود و حتی تعداد زیادی از خریداران این محصول را برای بار دوم نیز انتخاب می کنند.

امروزه از بتن اکسپوز درنما خارجی و داخلی ساختمان های مختلف استفاده کرده، چون علاوه بر راحتی نصب در مدت زمان کوتاه تری قابل اجرا می باشد و همچنین در مکان های عمومی خاص مثل مترو نیز از بتن اکسپوز استفاده می کنند، چون عایق صدا می باشد و تا سال ها ظاهر بی نقص خود را حفظ می کند و علاوه بر تمامی این نکات ریز بتن اکسپوز یک محصول خاص و ساده است.

در محوطه سازی شهری و ساختمانی همیشه بهترین کف پوش بتن اکسپوز می باشد، که در ابعاد مختلف می توان آن را به صورت ساده و یا طرح دار سفارش داد، این محصول در برابر رطوبت بیشترین میزان از مقاومت را از خود نشان می دهد و در عین حال وزن سبکی دارد.

 

همچنین در خانه هایی که به سبک روز اروپایی هستند، در برخی از قسمت های خاص از نمونه های طرح دار در هال پذیرایی استفاده می کنند و حتی گاهی اوقات برخی از قسمت های بتن اکسپوز را رنگ می کنند، که باعث ایجاد یک ترکیب جدید و خاص می شود. شما با توجه به نیاز خود حتی از این محصول می توانید در مکان های مختلف دیگری نیز استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد و این محصول پس از نصب زیبایی خیره کننده خود را بیشتر نمایان کرده و توجه هر فردی را به خود جلب می کند.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *