اینجا هستید:

سنگ رودخانه مرمری

به اشتراک بگذارید:

سنگ رودخانه مرمری چیست؟

یکی از بهترین سنگ های تزیینی که امروزه مورد توجه بسیاری از معماران و مهندسان ساختمان سازی قرار گرفته است. سنگ های رودخانه مرمری هستند که بیشتر برای تزیین خانه ها وساخت آبنما  و طراحی اجرای محوطه سازی  از آن ها استفاده می شود.

سنگ مرمری

این نوع  سنگ قلوه رنگی دارای مزیت های زیادی می باشند که از جمله مهمترین آنها می توان گفت که نسبت به سایر انواع سنگ ها مقدار خیلی کمی گرد و خاک و کثیفی را به خود جذب می کنند به همین خاطر بیشتر برای دستشویی و حمام که احتمال تجمع آلودگی در آنها زیاد است از سنگ های رودخانه ای مرمر استفاده می کنند. 

سنگ رودخانه مرمری

مزایای استفاده از سنگ رودخانه مرمری

استفاده از سنگ مرمری بسیار در اجرای محوطه سازی و دکوراسیون ویلا و منازل مدرن قابل استفاده است در ادامه به مزایا این سنگ رودخانه زیبا اشاره می کنیم .

 ظاهر طبیعی

سنگ های طبیعی رودخانه در رنگ های سبز، خاکستری، سفید، بژ، صورتی و غیره یافت می شوند. اما اگر از نظر ظاهری به سنگ ها نگاه کنیم، سنگ رودخانه مرمر بارزترین سنگی است که با سطوح صاف و رگه های شگفت انگیزش به راحتی قابل تشخیص است. ظاهر طبیعی و خیره کننده هر یک از این سنگ ها یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنهاست. در واقع رنگ‌ها و نقش‌های طبیعی سطح سنگ رودخانه مرمر باعث تغییرات گسترده در فضای آشپزخانه، کفپوش، اتاق نشیمن، حمام، میز و غیره می‌شود. زیرا وجود خطوط ظریف در پس زمینه رنگارنگ این نوع از سنگ جلوه ای زیبا، جذاب و مدرن به فضای منزل شما می بخشد. همچنین بهتر است بدانید که ظاهر جذاب سنگ  رودخانه مرمر پیر نمی شود. جادوی سنگ  رودخانه مرمر بی انتها است. بنابراین این سنگ ها همیشه فضا را بیشتر از آنچه هست ارزشمند می کنند.

 ظاهر شیک

این نوع  سنگ رودخانه  ظریف و براق بهترین انتخاب برای فضاهای نشیمن هستند. نه تنها محیط های خانه، بلکه فضاهای اداری، اتاق کنفرانس و جلسات را می توان با این سنگ ها به زیباترین شکل ممکن طراحی کرد. فضاهایی که نوعی برندسازی و هویت کاربردی برای افراد هستند. چه قلوه سنگ و چه سنگ های تخت رودخانه ای مرمر دارای ظاهری فوق العاده زیبا هستند که به راحتی چشم هر بیننده ای را خیره خود می کنند.

 استحکام و کیفیت مناسب

تجزیه و تحلیل های انجام شده بر روی سنگ رودخانه مرمر نشان می دهد که این سنگ ها دارای مقاومت فشاری قابل قبولی هستند. سنگ مرمر یک انتخاب عالی برای حفاظت و تزیین ساختمان است. این سنگ ها از بدنه اصلی ساختمان در برابر رطوبت، باران اسیدی و سایر عوامل مضر محیطی محافظت می کنند. سنگ  رودخانه مرمر می تواند هرگونه فشار خارجی را تحمل کند. بنابراین برای کف اماکن عمومی و شلوغ مانند بیمارستان ها، هتل ها و رستوران ها استفاده می شود.

سنگ رودخانه مرمری

کاربرد سنگ مرمر رودخانه 

سنگ مرمر یکی از قدیمی ترین سنگ های موجود در ایران می باشد که همواره مورد توجه دانشمندان بسیاری بوده است. دانشمندان قبل از اسلام این سنگ را با اسم رمان و بعد از اسلام با اسم حجرالرخام می شناختن. این سنگ علاوه بر خواص درمانی بسیاری مه دارد برای ساخت بسیاری از اجسام از جمله مجسمه های تزیینی و روشویی های لوکس استفاده می شود. همانگونه که میدانید سنگ مرمر معمولا دارای جلا و برق خاصی نیست باشد که به راحتی می تواند چشم همراه بیننده ای را به خود خیره کند. به همین خاطر در ساخت دکوری های بسیاری نیز از سنگ مرمر استفاده میکنند. همچنین در بعضی از مواقع برای ساخت نگین های انگشتر نیز از سنگ رودخانه مرمر استفاده می شود.

قیمت سنگ رودخانه مرمر

 در میان سنگ های تزئینی مورد استفاده در ساخت و ساز، سنگ رودخانه مرمر کم هزینه ترین است. زیرا این گونه از سنگ ها در اطراف رودخانه ها به راحتی و به تعداد زیادی در ایران یافت می شود. همچنین معمولا هزینه زیادی برای استفاده از آن ها نورد استفاده قرار نمی گیرد به همین خاطر سنگ های رودخانه مرمر برخلاف ظاهر و کیفیت بسیار خوب و بالایی که دارند دارای قیمت مناسبی می باشند.

چگونه قلوه سنگ مرمر را به صورت اینترنتی خریداری کنیم؟

شاید بسیاری از شما تصور کند که  قلوه سنگ را فقط می توان به صورت حضوری خرید و امکان خرید اینترنتی این گونه از محصولات به هیچ وجه ممکن نیست. اما بهتر است بدانید که این تنها یک تصور اشتباه است و شما می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر خرید سنگ رود خانه  مورد نظر خود را به راحتی و با ابعاد دلخواه خود با بهترین قیمت ممکن تهیه کنید. تا به راحتی سنگ مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد. چنانچه قصد خرید سنگ رودخانه را دارید می توانید جهت استعلام قیمت سنگ رودخانه با کارشناسان ما از طریق شماره:09123471574 در اتباط باشید.

سنگ رودخانه مرمری

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *