اینجا هستید:

ضوابط طراحی اجرا مبلمان شهری

به اشتراک بگذارید:

ضوابط طراحی اجرا مبلمان شهری

در دنیای امروزی که همه شهرها به دنبال پیشرفت و دیده شدن بیشتر هستند، بیشتر از هر زمانی افراد به فضا سازی شهری اهمیت می دهند. یکی از نکات مهم در این زمینه مبلمان شهری است، که در محوطه سازی در شهر به کار گرفته می شوند. پروفسور کو نیز به تازگی مقاله های مختلفی را در این زمینه منتشر کرده است.

ضوابط و  نکات مهم در در طراحی مبلمان شهری برای محوطه سازی فضا:

امروزه مبلمان شهری در طرح های مختلفی توسط طراحان خبره کشور طراحی می شوند، که هر کدام دارای ویژگی های ظاهری بسیار زیادی هستند. این نوع از مبلمان اگر مطابق با اصول حاکم ساخته شوند، قطعا بیشتر کاربرد خواهند داشت. شرکت های تولید کننده باید به تمامی این نکات آگاه باشند و حتما آنها را رعایت کنند. برای مثال تمامی مبلمان شهری اغلب در مجاورت هوای آزاد هستند و به همین علت باید از متریالی درجه یکی ساخته شوند، که به راحتی دچار خرابی، ترک و شکستگی نشوند. این نوع از متریال باکیفیت در برابر گرمی و هم چنین سردی بیش از حد هوا بسیار مقاوم هستند و به همین علت مراکز حرفه ای از آنها استفاده می کنند.

مبلمان شهری باید به گونه ای باشند، که علاوه بر استحکام و دوام بسیار بالا از راحتی قابل توجهی نیز برخوردار باشند و فرد موقع استفاده از این محصول احساس راحتی بیشتری کند. اغلب مبلمان شهری که در محوطه سازی استفاده می شوند، رنگ ها و طرح های مرتبط با مکان مورد نظر دارند، که این نکته بسیار مهم می باشد. این نوع از مبلمان باید مطابق با اصول دقیق مهندسی ساخته شده باشند، تا بیشترین کارایی لازم را برای افرادی که از آنها استفاده می کنند، داشته باشد. اگر مجموعه تمامی اصول حاکم در ساخت مبلمان شهری را رعایت کند، قطعا فروش بیشتری خواهد داشت و رضایت تمامی مشتریان خود را می تواند جذب کند.

ضوابط طراحی دقیق مبلمان شهری برای صندلی های شهری:

به طور معمول تنها چیزی که تولید کننده های حرفه ای در این نوع از مبلمان به آن اهمیت می دهند، صندلی های محصول می باشد. تا فرد موقع استفاده از آن احساس راحتی بیشتری کند، در این نوع از صندلی ها توجه ویژه ای به ارگونومی ستون فقرات می کنند. چون هرگونه فشار می توانند باعث ایجاد درد در ناحیه کمر و گردن شود، تمامی مراکز حرفه ای به این نکته همیشه اهمیت می دهند. این نوع از صندلی ها باید قسمت تکیه گاه بسیار مناسبی داشته باشند و هم چنین نباید بیش از حد سفت و محکم باشد.

ضوابط طراحی اجرا مبلمان شهری

این نوع مبلمان شهری معمولا دسته های استانداردی نیز دارند، که بدن کاملا در حالت ۹۰ درجه و متعادل قرار بگیرد. طراحی دقیق و هر چه بهتر می تواند باعث ارائه یک محصول با کیفیت برای مشتریان شود. این صندلی ها معمولا دارای شیارهای مخصوصی هستند، که آب به راحتی از آن ها هنگام بارش برف و باران عبور کند. استفاده از مواد قابل بازیافت در طراحی و ساخت این محصول می تواند باعث حفظ طبیعت و کره زمین نیز شود.

استانداردهای طراحی مبلمان شهری برای گلدان های شهری:

معمولا طراحان مبلمان شهری و گلدان های شهری را با طرح های نزدیک به هم انتخاب می کنند، تا هارمونی بسیار خوبی را ایجاد کنند. گلدان های شهری سایزهای مختلفی دارند و هم چنین حتما باید فضای کافی برای تنفس ریشه گیاهان نیز تعبیه شود. چون عدم تنفس ریشه گیاه می تواند روند رشد را به راحتی مختل کند و حتی باعث خشک شدن آن شود. مبلمان و هم چنین گلدان های شهری در پارک ها و فضاهای سبز مورد استفاده قرار می گیرند.

گلدان های شهری که شما انتخاب کرده اید، باید به راحتی بتواند از ریشه گیاه محافظت کند، تا هیچ خطری آنها را تهدید نکند. این گلدان های درجه یک و باکیفیت به راحتی حتی می توانند زیبایی کلی گل های مختلف را نیز بیشتر از هر زمانی کنند. انتخاب یک مجموعه درست و مطمئن در این زمینه قطعا باعث جلب رضایت شما خواهد شد. اگر تمامی استانداردهای لازم در طراحی مبلمان و گلدان های شهری رعایت شود، می تواند در ساخت یک محوطه و فضای جذاب و بی نقص به شما بسیار کمک کند. گلدان های شهری برای کاشت تعداد بسیار زیادی از گیاهان زینتی مناسب هستند و هم چنین بدنه آن ها دارای بیشترین میزان از استحکام در برابر هرگونه عامل مخرب و ضربه های متعدد می باشند.

ضوابط طراحی اجرا مبلمان شهری

مبلمان شهری با کیفیت و درجه یک وزن بسیار زیادی نداشته و به سادگی به کمک یک نصاب حرفه ای می توان آن ها را نصب کرد. این نوع از مبلمان شهری قابلیت تحمل وزن های بسیار بالا را نیز دارند و به همین علت بیشتر در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، پایه های این مبل وظیفه تحمل وزن را بر عهده دارند. گلدان های شهری اگر به درستی نگهداری شوند، تا سال ها می توانند زیبایی خود را حفظ کنند.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *