اینجا هستید:

قیمت سنگ رود خانه

به اشتراک بگذارید:

قیمت قلوه سنگ رودخانه

پروفسور اولین تولید کننده قلوه سنگ با سابقه پرافتخار بیست ساله ، محصولات خود را با بالاترین کیفیت بدون واسطه و با قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال میکند.

فروش قلوه سنگ رودخانه ای سفید

قیمت سنگ رودخانه ای به عوامل زیادی بستگی دارد. مجموعه پروفسور  سنگ رودخانه سفید را با بالا ترین متریال  تولید می کند . از آنجا که رنگ سفید را می توان با تمام رنگ های طبیعی و غیر طبیعی یکدست و هماهنگ کرد، قلوه سنگ سفید  پرفروش ترین نوع سنگ رود خانه را در بین رنگ ها متنوع به خود اختصاص داده است. سنگ رودخانه ای سفید یکی از قلوه سنگ های بسیار پر مصرف در بین سنگهای رودخانه ای می باشد. بسیاری از مراکز تجاری مدرن مانند ایران مال و هتل های لوکس مانند هتل اسپینانس پالاس از رنگ سفید در محوطه سازی داخلی و خارجی خود استفاده کرده اند.

 قیمت سنگ رودخانه

کاربرد قلوه سنگ

سنگ رودخانه مدتی است در محوطه سازی کاربرد زیادی پیدا کرده است سنگ های رودخانه ای برای تزئین دیوار ها ویا داخل گابیون مانند یک دیوار  عمل می کند  که جدا کننده دو فضا از هم استفاده می شوند . عوامل استفاده از سنگ رود خانه عبارت است:

  • پروژه های محوطه سازی
  • پوشش های مصنوعی نمای دیوار
  • دکوراسیون خانه
  • موارد تزئینی همچون داخل گلدان، آبنما، اکواریوم، آتشدان، شومینه، گابیون، آلاچیق و …
  • ایجاد و جداسازی مسیر پیاده رو
  • طراحی روف گاردن
  • و…

مزایای قلوه سنگ رودخانه ای

سنگ های رودخانه ای یا قلوه سنگ ها علاوه بر کاربرد های فراوان، مزایای بسیار زیادی نیز دارند که در ذیل به آن اشاره شده است:

  • حفظ رطوبت خاک
  • منعکس شدن نور و گرما در رنگ سفید ( به علت سطح صیقلی و رنگ آن)
  • زیبا بودن جلوه ظاهری در عین سادگی
  • جلو گیری از رشد علف های هرز
  • قیمت مقرون به صرفه
  • دوام زیاد و سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف

قلوه سنگ بلوکاژ زیبایی و استحکام در کنار قیمت مناسب

قلوه سنگ بلوکاژ، سنگی طبیعی با ظاهری زیبا و منحصر به فرد است که از دیرباز در محوطه‌سازی و ساخت دیوارهای باغچه و ویلا مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این سنگ با سطح صاف و صیقلی و رنگ‌های متنوع، جلوه‌ای چشم‌نواز به محوطه شما می‌بخشد و در عین حال، استحکام و طول عمر بالایی نیز دارد. یکی از مزایای قلوه سنگ بلوکاژ، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر سنگ‌های محوطه‌سازی است. این سنگ به دلیل فراوانی در طبیعت، با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول، زیبایی و استحکام را به محوطه خود هدیه دهید.

کاربردهای متنوع قلوه سنگ بلوکاژ

علاوه بر محوطه‌سازی، از قلوه سنگ بلوکاژ می‌توان در موارد دیگری مانند:

  • ساخت دیوارهای باغچه و ویلا
  • تزئین فضای داخلی و خارجی ساختمان
  • ساخت آبنما و جوی آب
  • کف‌سازی محوطه
  • و…

 مزیت انتخاب قلوه سنگ بلوکاژ

با انتخاب قلوه سنگ بلوکاژ، زیبایی، استحکام و قیمت مناسب را به محوطه خود هدیه دهید.

سایز بندی سنگ های رودخانه ای

سایز بندی سنگ رودخانه در سایز های مختلفی مانند: ۳-۰، ۵-۳، ۸-۵ و ۱۱-۸ سانتی متر تولید می شوند و آماده فروش هستند.

قیمت قلوه سنگ

رنگ بندی انواع سنگ رودخانه:

مجموعه پروفسور اولین تولید کننده  قلوه سنگ های رودخانه ای می باشد  سنگ های رودخانه ای رنگی  در رنگ بنی های مختلف عبارت از سنگ رودخانه سفید .سنگ رودخانه ای مشکی به صورت انلاین و حضوری قابل سفارش وخریداری است.این مجموعه سنگ رودخانه را در رذنگ های سفارشی نیز تولید می کندبه شرح زیر می باشند.

  • سبز
  • زرد
  • قرمز
  • آبی
  • قهوه ای
  • طوسی و …

لیست قیمت قلوه سنگ

قیمت قلوه سنگ  در جامبو بگ های ۱ تن و ۲ تن و بسته بندی های سی کیلو گرمی  در سایز های زیر موجود می باشند:

قیمت سنگ رودخانه  هر تن سنگ  سایز تا ۳ سانتی متر در بسته بندی های متنوع

قیمت سنگ رودخانه ای هر تن  سایز ۳ تا ۵ سانتی متر بسته بندی های متنوع

قیمت قلوه سنگ تزئینی سایز ۵ تا ۷ سانتی متر بسته بندی های متنوع

قیمت سنگ رودخانه ای بزرگ سایز ۹ تا 12 سانتی متر بسته بندی های متنوع

قیمت قلوه سنگ بزرگ سایز 12 سانتی متر به بالا بسته بندی های متنوع

قیمت سنگ رودخانه ایی سفید به قیمت هر تن یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان میباشد.

خریدآنلاین  سنگ رودخانه

مجموعه پروفسور  اولین تولیدکننده انواع سنگ رودخانه درسایز های مختلف به صورت انلاین وتلفنی پاسوخ گوی مشتریان وارگان های دولتی وخوصوصی است چنانچه قصد اجرای محوطه سازی درمنزل یا مکان های مدنظر خود را دارید باکارسناسان ما از طریق شماره: 02144174462 در ارتباط باشید.

محاسبه مقدار سنگ رودخانه ای لازم

با وارد کردن ابعاد، مقدار لازم را به کیلوگرم ببینید

مقدار لازم بر حسب کیلوگرم*

قلوه سنگ از کجا بخرم ؟

برای خرید سنگ رودخانه ای و قلوه سنگ بهتر است از تولید کننده اصلی و عمده خریداری کنید نه از  واسطه ها!

چرا از تولید کننده اصلی سنگ رودخانه بخریم ؟ قیمت قلوه سنگ تنی که از تولید کننده اصلی میخرید بسیار مناسب تر است از قیمت واسطه ها ، این مهم ترین دلیل میباشد  و دلیل دیگر این است که واسطه برای کسب سود بیشتر سنگ درجه دو و بی کیفیت را به شما عرضه میکند و از سویی دیگر از لحاظ وزنی امکان دارد در حق شما اجحاف کند .

قیمت قلوه سنگ تنی

از کجا تشخیص بدهیم فروشنده ، تولید کننده اصلی هست یا واسطه ؟

فروشندگان کنار خیابان همگی واسطه هستند که معمولا سنگ درجه 2 و 3 را از تولید کنندگان بی نام و نشان میخرند و در کنار جاده های مناطق توریستی و ییلاقی مانند ، کردان ، تهراندشت ، دماوند ، لواسان ، فشم ، ماهدشت و … بساط میکنند . امروز هستند و فردا نیستند و کارشان هیچ ضمانتی ندارد .

در تبلیغات اینترنتی و سایت ها هم تولید کننده اصلی هست و هم واسطه ، بنابراین باید بیشتر دقت نمود .

تولید کننده اصلی دارای سایت معتبر میباشد . در سایت و آگهی آدرس کارخانه را که اغلب در مناطق صنعتی هست بصورت کامل مینویسد و نه ناقص.

قیمتش مناسب میباشد.

همیشه تناژ زیادی بار در کارخانه موجود دارد.

همان لحظه حاضراست جنس شما را ارسال نماید .

بدلیل اعتماد پروفسور به کیفیت سنگ های تولیدی در این مجموعه ، کلیه سنگ های تولیدی پروفسور و محصولات واش بتن و بتن اکپوز پروفسور دارای 5 سال گارانتی میباشند و قیمت قلوه سنگ تنی پروفسور از همه جا مناسب تر میباشد. شما میتوانید جهت سفارش و خریداری محصوات پروفسور با شماره: 09123471574 تماس حاصل فرماید.

سوالات متداول قیمت قلوه سنگ رودخانه

قیمت سنگ رودخانه ایی سفید به قیمت هر تن یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان میباشد .قیمت قلوه سنگ در جامبو بگ های ۱ تن و ۲ تن و بسته بندی های سی کیلو گرمی در سایز های زیر موجود می باشند:قیمت سنگ رودخانه هر تن سنگ سایز تا ۳ سانتی متر در بسته بندی های متنوعقیمت سنگ رودخانه ای هر تن سایز ۳ تا ۵ سانتی متر بسته بندی های متنوعقیمت قلوه سنگ تزئینی سایز ۵ تا ۷ سانتی متر بسته بندی های متنوعقیمت سنگ رودخانه ای بزرگ سایز ۹ تا ۱۲ سانتی متر بسته بندی های متنوعقیمت قلوه سنگ بزرگ سایز ۱۲ سانتی متر به بالا بسته بندی های متنوع"
کاربرد قلوه سنگ مزایای قلوه سنگ رودخانه ای سایز بندی سنگ های رودخانه ای
برای خرید سنگ رودخانه ای و قلوه سنگ بهتر است از تولید کننده اصلی و عمده خریداری کنید نه از واسطه ها
فروشندگان کنار خیابان همگی واسطه هستند که معمولا سنگ درجه ۲ و ۳ را از تولید کنندگان بی نام و نشان میخرند و در کنار جاده های مناطق توریستی و ییلاقی مانند ، کردان ، تهراندشت ، دماوند ، لواسان ، فشم ، ماهدشت و … بساط میکنند . امروز هستند و فردا نیستند و کارشان هیچ ضمانتی ندارد .در تبلیغات اینترنتی و سایت ها هم تولید کننده اصلی هست و هم واسطه ، بنابراین باید بیشتر دقت نمود .تولید کننده اصلی دارای سایت معتبر میباشد . در سایت و آگهی آدرس کارخانه را که اغلب در مناطق صنعتی هست بصورت کامل مینویسد و نه ناقص .قیمتش مناسب میباشد .همیشه تناژ زیادی بار در کارخانه موجود دارد .همان لحظه حاضراست جنس شما را ارسال نماید ."
عوامل استفاده از سنگ رود خانه عبارت است:پروژه های محوطه سازی پوشش های مصنوعی نمای دیوار دکوراسیون خانه موارد تزئینی همچون داخل گلدان، آبنما، اکواریوم، آتشدان، شومینه، گابیون، آلاچیق و … ایجاد و جداسازی مسیر پیاده رو طراحی روف گاردن و…
سایز بندی سنگ رودخانه در سایز های مختلفی مانند: ۳-۰، ۵-۳، ۸-۵ و ۱۱-۸ سانتی متر تولید می شوند و آماده فروش هستند.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

گفتگو کنید

20 نظر

  1. سلام وقت بخیر قیمت هر تن سنگ رودخانه ای امسال در1401 چقدر است؟

  2. سلام روز بخیر لطفا لیست قیمت قلوه سنگ را برای من ارسال کنید؟

    1. با توجه به افزایش نهاده های تولید ،فعلا قیمت به صورت هفتگی مشخص میشود و میتوانید از شماره های درج شده در سایت پیگیری بفرمایید

  3. سلام و عرض ادب ببخشید من میخواستم بدونم که قیمت سنگ رودخانه ای سفید برای نما چند هستش؟ و اینکه ایا مقدار تن سفارش در قیمت شما تاثیر گذاره یا نه چون من میخواستم قیمت سنگ رودخانه ای تنی رو بدونم

  4. سلام خسته نباشید ببخشید قیمت قلوه سنگ رودخانه ای با دیگر سنگ ها با هم فرق دارد؟

      1. سلام قیمت سنگ تا ۲ سانت رنگ مشکی یا ترزانترین برای کفپوش گلخانه چند هست؟

    1. سلام وقت بخیر تشخیص سنگ های قیمتی با فرآیند مشاهده و آزمایش های شیمیایی و ساختار مشخصه سنگ های قیمتی، امکان پذیر است.هر سنگ قیمتی در جهان هویت متفاوتی دارد و این عوامل میتواند به باارزش بودن سنگ ها تاثیر بسزای بگذارد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقدار لازم برحسب کیلوگرم:

[xyz-ips snippet="Calculate"]