اینجا هستید:

استفاده از سنگ رودخانه ای در معماری و دکوراسیون

به اشتراک بگذارید:

محوطه سازی ویلا

در ساخت هر بنایی طراحی محوطه و فضای باز برای بازسازی بنای کلی ویلا نقش مهمی دارد.
در محوطه سازی ویلا اولین گام در نظر گرفتن اندازه کلی فضای در دسترس و ویژگی های اکولوژی منطقه و همچنین پوشش گیاهی قابل اجرا می باشد.

چه عواملی در محوطه سازی ویلا موثر است؟

طراحی فضای خارجی ویلا به عوامل متعددی چون مساحت ویلا،نوع کاربری، نوع آب و هوا،نوع پوشش گیاهی،شیب زمین ،جنس خاک،طراحی ساختمان ویلا و… بستگی دارد.

محوطه سازی ویلا

گذرگاه ویلا

در طراحی اولیه محوطه ویلا باید یک مسیر برای ورود به محوطه در نظر می گیریم که فضای خارجی را به ساختمان اصلی ویلا متصل میکند. بهترین مصالح برای این کار که جلوه بی  نظیری به محوطه ویلابدهد  استفاده از سنگ رودخانه با رنگ بندی مختلف می باشد  سپس اطراف این مسیر را به طراحی انواع پوشش گیاهی و فضای سبز اختصاص می دهیم.
برای ساخت مسیر پیاده روی محوطه ویلا از واش بتن  استفاده می شود ؛ از محصولات دیگر واش بتن  میتوان به واش بتن چراغدار اشاره کرد که در نور پردازی فضای خارجی ویلا بسیار موثر است .

سنگ رودخانه

همچنین می توانیم اطراف مسیر اصلی را با سنگ رودخانه سفید  برای  تزئین استفاده نماییم.

سنگ دانه بندی

یکی دیگر از مصالح مورد نیاز در ساخت گذرگاه ها و فضاسازی محوطه ویلاها سنگ دانه بندی می باشد. مجموعه پروفسور تولیدکننده انواع سنگ دانه بندی ، سنگ شکسته، سنگ ریزه در رنگ های طبیعی و متنوع می باشد که در نماسازی و محوطه سازی باغ ، محوطه سازی ویلا و فضای سبز به کار می رود.

محوطه سازی ویلا

استفاده از المان های دیگر در محوطه ویلا

در محوطه ویلاها با توجه به مساحت در دسترسدر کنار  سنگ رودخانه از  تجهیزاتی مانند آلاچیق یا نیمکت های گابیون ، آبنما و استخر استفاده میشود که جلوه بسیار زیبایی را در ترکیب با پوشش گیاهی ایجاد می نماید.
از آنجایی که محوطه ویلا جزئی از نمای کلی ویلا میباشد ، بهتر است هماهنگی کامل با ساختمان ، نما و طراحی داخلی ویلا داشته باشد. می توانید از سنگ رودخانه مشکی برای  هارمونی بهتر ساختمان ویلا  استفاده شود.
قلوه سنگ هماهنگی بسیار مناسبی هم در طراحی های مدرن و هم سنتی ایجاد می کند و در هر نوع آب و هوایی کاربرد دارد.
مجموعه پروفسور با داشتن سوابق بسیار موفق در محوطه سازی شهرک توریستی نمک آبرود ، پروژه عظیم ایران مال و صدها پروژه موفق دیگر در محوطه سازی باغ ، ویلا، تالار و بسیاری از مجتمع های دیگر آماده عرضه انواع قلوه سنگ رودخانه ای و دیگر محصولات متنوع به سراسر کشور میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره:۰۹۱۲۳۴۷۱۵۷۴  تماس بگیرید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *