اینجا هستید:

جدول دورباغچه ای

به اشتراک بگذارید:

جدول دورباغچه ای+اانواع

جدول دور باغچه ای یا همان جدول های بتنی فانتزی، نوع خاصی از جدول ها هستند که معمولا برای دور چینی و تزیین باغچه ها و درختان، حیاط، پارک ها و…  در کنار سنگ دانه بندی  به کار می روند. برای ساخت این جدول ها از مصالح و مواد مختلفی مثل سیمان، استفاده می شود.

جدول دورباغچه ای کاربرد فراوانی در لنداسکیپ ، محوطه سازی ، شهرک سازی ، محوطه سازی باغ ، محوطه سازی ویلا دارد .

جدول دورباغچه ای

کاربردهای جدول دور باغچه ای

همانطور که در ابتدای مطلب هم عنوان شد، از جدول های دور باغچه ای معمولا برای تزیین محیط های مختلفی مثل باغچه ها، پارک ها، حیاط، دورچینی اطراف درختان و… استفاده می شود. علاوه بر جنبه تزیینی، این جداول کاربردهای دیگری هم دارند که از آن جمله می توان به جداسازی محیط های تر از خشک با استفاده از سنگ رود خانه اشاره کرد.

از دیگر کاربردهای جدول دور باغچه ای می توان به ساخت مبلمان شهری زیبا اشاره کرد. وجود طرح و رنگ های متنوع و اجرای اسان این جداول، باعث شده در بسیاری صنایع و کاربردهای دیگر نیز از ان ها استفاده شود.

جدول بتنی پرسی

انواع جدول دورباغچه ای  میتوان به چه مواردی  اشاره کرد

جدول دورباغچه یکی از محصولات است که از واش بتن تولید می شود و پروفسور یکی از تولید کنندگان مطرح و با سابقه  در این زمینه است.

جدول های پلیمری:

این جدول ها از سیمان سفید، ماسه، سیمان خاکستری، شن، رزین و… تشکیل شده اند. از مهم ترین مزایای این نوع جدول می توان به مقاومت آن در برابر سرما و گرما، مقاومت فشاری بالا و جذب آب پایین آن اشاره کرد. این نوع جدول در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود و با ابعاد مختلفی قابل ساخت است.

جدول های ویبره ای:

این نوع جدول از پیگمنت های رنگی، سیمان، شن و ماسه تشکیل شده است. قیمت این نوع جدول نسبت به جداول دور باغچه ای دیگر کمتر است و به راحتی می توان آن را نصب کرد. توجه داشته باشید که این نوع جدول از جذب اب بالایی برخوردار است، به همین دلیل نباید در مناطق سردسیری از آن استفاده شود.

جدول های واش بتن:

جدول های دور باغچه ای واش بتن از جذابیت منحصر به فردی برخوردار بوده و کاربردهای تزیینی فراوانی دارند. این جدول ها خود به نوع رزینی و بدون رزین تقسیم می شوند که نوع رزینی آن ها در انواع مناطق سردسیری و گرمسیری قابل استفاده هستند. نوع غیر رزینی از جذب اب بالایی برخوردار است و چندان هم مناسب مناطق سردسیری نمی باشد.

جدول دورباغچه ای شیاردار (خط دار مدادی):

این جداول بتنی در ضخامت 7 سانتی متر تولید میگردد و ابعاد آن  50*12  –  50*20  –  50*25  و 50*30 میباشد و در رنگ های  طوسی –  قرمز  و  زرد تولید میگردد.

جدول دورباغچه ای  هخامنشی فروهر:

این نوع  جدول بتنی در ضخامت 7سانتی متر و در ابعاد  50*35 تولید میگردد وانواع رنگ بندی آن طوسی  و  قرمز میباشد .

جدول دورباغچه ای

جدول بتنی هخامنشی سرباز:

این محصول  در ضخامت 7سانتی متر تولید میگردد و  ابعاد آن 50*35 میباشد  و در دو رنگ  طوسی  و قرمز تولید میگردد.

جدول دورباغچه ای بتونی هلالی :

این نوع  جدول در ضخامت 7سانتی متر و در ابعاد  45*30  تولید میگردد و انواع رنگ بندی آن  طوسی و  قرمز میباشد .

جدول دورباغچه ای

جداول بتونی گنبدی:

این نوع  جداول در ضخامت 7سانتی متر تولید میگردد و  ابعاد آن 50*35 میباشد  ودر دو رنگ طوسی و قرمز تولید میگردد.

جدول بتنی طرح تندیس :

جدول دورباغچه ای بتنی تندیس در ابعاد 40*40 سانتیمتر  تولید میگردد و ضخامت این محصول 7 سانتیمتر میباشد .

روش نصب جدول دور باغچه ای

برای نصب جدول دور باغچه ای ابتدا باید از تمیز بودن محل نصب مطمئن شده و تمام سنگ ها و خاشاک ها را پاک کنید. در صورتی که محل مورد نظر سنگ فرش شده باشد امکان نصب این جدول ها وجود نخواهد داشت.

بعد از اینکه محل مورد نظر تمیز شد، باید مقداری از سطح زمین به اندازه پایه جدول ها کنده شود. این کار باعث می شود که جدول ها به خوبی در محل مورد نظر جای بگیرند و محکم شوند. سپس باید فرایند سیمان ریزی را انجام دهید تا جدول ها در جای خود ثابت شوند.

نکات مهم در خرید جدول دور باغچه ای

اگر قصد خرید جدول دور باغچه ای را دارید، حتما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

در زمان خرید و انتخاب جدول های دور باغچه ای حتما باید به ترکیبات به کار رفته در آن ها توجه داشته باشید.
در زمان خرید این جدول ها به شرایط محیطی و اب و هوایی منطقه ای که قرار است جدول در آن نصب شود توجه کنید. چرا که برخی از این جداول مناسب مناطق گرمسیری، و برخی دیگر مناسب مناطق سردسیری هستند.
به میزان مقاومت این جدول ها توجه داشته باشید و آن را مطابق با کاربردی که در نظر دارید انتخاب کنید.
حتما از شرکت ها و تولید کنندگان معتبر خرید کنید که از کیفیت محصولات آن ها اطمینان کامل دارید.

جدول بتنی پرسی

قیمت جدول دور باغچه ای

قیمت این نوع جدول به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان میزان دقیقی برای آن اعلام کرد. برای مثال عواملی همچون ابعاد، نوع جدول، رنگ و طرح آن، ویژگی ها، شرکت سازنده و… از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این نوع جدول می باشند.

تا حد امکان سعی کنید از ریخته شدن سیمان بر روی جدول جلوگیری کنید تا ظاهر آن ها خراب نشود. حدود دو روز بعد از سیمان ریزی و خشک شدن کامل سیمان ها، نصب جدول کامل خواهد شد.

چنانچه قصد اجرای  محوطه سازی باغ ویلا یا روف گاردن خود راداشتید میتوانید با شماره : 09123471574 تماس بگرید تا  کارشناسان ما شمارا در این عمر  کمک کنند.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *