اینجا هستید:

انواع کیفی قلوه سنگ سفید

به اشتراک بگذارید:

انواع قلوه سنگ سفید

قلوه سنگ سفید پروفسور به عنوان اولین تولید کننده سنگ رودخانه ای سفید و سنگ قلوه تزیینی سفید در کشور میباشد ، که از ابتدا سعی نموده است از با کیفیت ترین معادن کشور نسبت به تامین سنگ لاشه خود اقدام نماید .

انواع قلوه سنگ سفید

قلوه سنگ های رودخانه ای در سایز های ۳-۰، ۵-۳، ۸-۵ و ۱۱-۸ سانتی متر ودر رنگ بندی های مختلف مانند : سفید ،قرمز،طوسی ،مرمری و… توسط مجموعه پروفسور بالاترین کیفیت به تولید می رسد وآماده فروش هستند.

کاربرد قلوه سنگ سفید

قلو سنگ  را میتوان در مکان های مختلف مانند ساختمان های مسکونی، محوط فضای سبز شهری ،اجرای لنداسکیپ ویلاهای شخصی به کاربرد. در سال های ابتدایی که پروفسور اقدام به فرآوری  سنگ رودخانه  سفید تزئینی نمود ، صنعت ساختمان کشور و معماران اطلاع زیادی از کاربرد های این سنگ ها در طراحی های معماری مدرن و لنداسکیپ نداشتند به گونه ایی که یک روز درهفته خط فرآوری سنگ رودخانه ایی کار میکرد و شش روز در هفته در نمایشگاه ها ، ارگان ها ، سمینارها و سازمان های مختلف اقدام به بازاریابی و اطلاع رسانی در خصوص مزایای استفاده از این سنگ ها مینمودیم .

رفته رفته با گسترش بازار و آشنایی روزافزون معماران ، طراحان و سازندگان از مزایای این سنگها شاهد رشد قارچ گونه کارگاه های تولید سنگ رودخانه  بودیم که البته فقط سنگ ها را شکل میدادند و گردگوشه مینمودند ، در حالی که پروفسور علاوه بر شیپینگ محصول با دستگاه مخصوص نسبت به شاینینگ و پولیش سنگ ها اقدام مینماید .

انواع کیفی قلوه سنگ سفید

برای ساخت قلوه سنگ سفید از دو نوع سنگ میتوان استفاده نمود :

  • سنگ سفید چینی معادن ازنا ، الگودرز و درود
  • سنگ سفید چینی  معادن نیریز شیراز
  • سنگ جوشقان میمه و…

 سنگ سفید ازنا ، الگودرز و درود

با توجه به در صد جذب آب و کیفیت رنگ و ناخالصی های سنگ ، برترین کیفیت برای سنگ های سفید چینی ازنا ، الیگودرز و درود میباشد که باز هم معادن مختلف در منطقه فوق الذکر وجود دارند که پروفسور استون همیشه سعی نموده که سنگ خود را از بهترین معادن منطقه که درجه خلوص بالاتری نسبت به سایر معادن دارند انتخاب نماید که سبب میشود سنگ های قلوه رودخانه ایی فرآوری شده پروفسور سفید تر و  بدون تغییر رنگ و دوام بیشتری نسبت به سایر سنگ های موجود در بازار باشند.

سنگ سفید معادن نیریز شیراز

سنگ های سفید چینی نیریز شیراز دارای رگه های کبود و دولومیت بیشتری نسبت به سنگ رودخانه سفید چینی ازنا هستند و همین امر از کیفیت شیپینگ و شاینینگ این سنگ ها کاسته ولی قیمت پایین تر سنگ در معادن نیریز نسبت به معادن لرستان سبب شده تولید کنندگان بیشتری نسبت به استفاده از این سنگ ها برای تولیدسنگ رودخانه سفید به جای سنگ سفید چینی لرستان استفاده نمایند .

انواع کیفی قلوه سنگ سفید

سنگ سفید جوشقان

سنگ های جوشقان کمترین کیفیت را در میان سنگ های سفید برای فرآوری و تولید سنگ قلوه ای سفید را دارند چرا که رنگشان به کرمی و شیری میزند ، جذب آب بالاتر و مقاومت آب و هوایی کمتری نسبت به سنگ های سفید چینی دارند . از اینرو توصیه میشود به هیچ عنوان از سنگ های رودخانه ای سفید جوشقان برای طراحی محوطه سازی ، گابیون و لنداسکیپ استفاده نکنید .

قیمت قلوه سنگ سفید

مجموعه پروفسور اولین تولید کننده  سنگ رودخانه مشکی و رنگ های مختلف مثل قرمز ، سبز ،مرمری است . که سنگ های خود را به تنی  یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان به فروش می گزارد. اما قیمت خرید قلوه سنگ های سفید رودخانه ای به عوامل زیر  هم بستگی دارد:

  • مقدار سنگ
  • کیفیت و نوع درجه بندی
  • اندازه
  • بسته بندی
  • شهر محل سکونت (هزینه باربری و …)

چنانچه قصد اجرای روف گاردن یا محوطه سازی راداشتید استفاده از واش بتن  بهترین گزینه برای اجرا می باشد شما میتوانید جهت سفارش با شماره: 09123471574 تماس بگیرید.

سوالات متداول انواع کیفی قلوه سنگ سفید

مجموعه پروفسور اولین تولید کننده قلوه سنگ سفید سنگ های خود را با قیمت هر تن یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان میباشد. اما قیمت خرید قلوه سنگ های سفید رودخانه ای به عوامل زیر بستگی دارد:مقدار سنگ کیفیت و نوع درجه بندی اندازه بسته بندی شهر محل سکونت (هزینه باربری و …)
سنگ رودهانه را میتوان در مکان های مختلف مانند ساختمان های مسکونی، محوط فضای سبز شهری ،اجرای لنداسکیپ ویلاهای شخصی به کاربرد.
سنگ سفید چینی معادن ازنا ، الگودرز و درود سنگ سفید چینی معادن نیریز شیراز سنگ جوشقان میمه و…

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

گفتگو کنید

3 نظر

  1. سلام وقت بخیر قیمت سنگ سفید چه قیمتی است، آیا رسال به شهرستان هم دارید من در شیراز ساکنم؟

  2. سلام خسته نباشید قلوه سنگ سفید تزیینی برای روف گاردن مناسب است ؟

  3. سلام خسته نباشید من قصد خرید سنگ سفید در شیراز دارم اما فروشنده ای در شیراز نیست
    آیا قیمت سنگ سفید برای ارسال به شیراز چقدر است ممنون.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *