اینجا هستید:

  • خانه
  • >
  • مقاله
  • >
  • مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون
مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون

به اشتراک بگذارید:

مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون

آیا مبلمان گابیون را می شناسید؟ گابیون از دسته مصالح سنگی می باشد که برای تزئینات همچنین ساخت و ساز استفاده می شود. گابیون از تور های گالوانیزه که جنس آن از فلز می باشد درست می شود. به طوری که این توری ها به شکل قفس در آمده و داخل آن را از سنگ ریزه ها و قلوه سنگ پر می کنند. این سنگ ها بدون مصالح و به صورت خشکه روی هم قرار می گیرند. این نوع مبلمان شهری مدرن است بسیار پر استفاده شده است.

اطلاعاتی در خصوص مبلمان گابیون

در این مقاله قصد داریم شما را با مبلمان گابیون واسفاده از متریال های مختلف و همچنین قیمت و کاربرد های آن آشنا کنیم.

مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون

متریال گابیون با چوب پلاست

اگر می خواهید به مبلمان گابیون خود درخشش خاصی بدهید بهترین راه حل استفاده از چوب پلاست به عنوان متریال گابیون است. استفاده از چوب پلاست به دلیل نمای چوبی که دارد جذابیت خاصی به محیط می دهد.

امروزه استفاده از گابیون ها در مبلمان شهری و باغی ، رستوران ها و پارکها به دلیل زیبایی خاصی که دارند و قیمت پایین آن ها بسیار دیده می شوند. چوب پلاست علاوه بر زیبایی ماندگاری زیادی در برابر باران، رطوبت و سرما و… دارد. به همین خاطر شرکت پروفسور برای ساخت مبلمان شهری و باغی استفاده از چوب پلاست به عنوان متریال گابیون را به شما پیشنهاد می کند.

مبلمان باغی و شهری گابیونی

انتخاب مبلمان گابیون به عنوان مبلمان باغی و شهری می تواند جزء بهترین انتخاب های شما باشد. چرا که زیبایی منحصر به فردی را در آن مکان ایجاد می کند. استفاده از گابیون  بیشتر به عنوان مبلمان شهری و باغی مورد استفاده قرار می گیرند هرچند گاهی دیده می شود که فنس ها و حصار ها را نیز با استفاده از گابیون می سازند. مبلمان گابیون دارای ویژگی های زیر هستند‌.

  •  مانند یک ساختمان عمر بسیار طولانی دارند.
  •  مقاوم در برابر هر وزنی
  •  زیبایی منحصر به فرد به دلیل وجود سنگ های رودخانه ایی
  •  بسیار کم هزینه و از نظر اقتصادی به صرفه است.
  •  تور های فلزی مورد استفاده در آن فلزی و ضد زنگ هستند‌.
  •  پیاده سازی و نصب آسانی دارد.
  •  مقاوم در برابر هر نوع آب و هوا

مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون

کاربرد گابیون

مبلمان گابیون یکی از پرطرفدار ترین محصولات گابیون است. اما لازم است بدانید که علاوه بر ساخت مبلمان شهری از این محصول استفاده های دیگری نیز می شود. گابیون به دلیل استحکام بالایی که دارد در مهندسی سازه به وفور می توان آن را دید. گابیون برای ساخت و ساز های کنترل فرسایش و ساختمان ها و همچنین تثبیت شیب ها کاربرد فراوانی دارد .

اولین کاربرد گابیون در کشور مصر دیده شده است. مصری ها به منظور جلوگیری از آسیب های سیل در اطراف رود نیل به عنوان حصار از آن استفاده کرده اند. از گابیون در صنایع نظامی نیز به عنوان سنگر استفاده می کنند.

امروزه استفاده از گابیون در داخل شهر ها علاوه بر استحکام بالا بیشتر جنبه تزیینی دارد . مثلا تصور کنید که در باغ خود از مبلمان گابیون و برای کف زمین نیز از واش بتن استفاده کرده باشید. ترکیب واش بتن و سنگ رودخانه ایی در کنار هم جلوه بی نظیری به باغ شما می دهد.

حتی با تصور این دو ترکیب نیز می توان این زیبایی را حس کرد. علاوه بر مبلمان گابیون برای دلنشین تر شدن محیط از گلدان گابیون نیز استفاده می کنند. گلدان های گابیون با سنگ رودخانه ساخته میشود  به دلیل شکل طبیعی که دارند با قرار گرفتن گل در آن ها منظره ایی منحصر به فرد را برای هر بیننده ایی ایجاد می کنند. اما محصولات گابیون فقط به این ها ختم نمی شود بلکه از آن به عنوان نمای منازل ، رستوران ها و ساخت پله استفاده می شود.

قیمت مبلمان گابیون

مبلمان گابیون نسبت به مابقی مبل ها قیمت پایین تری دارند . در واقع استفاده از گابیون به دلیل طراحی و سازه ی ساده ایی که دارد بسیار مقرون به صرفه تر از مصالح دیگر می باشد. قیمت گابیون بسته به نوع  سنگ و توری فلزی که داخل آن استفاده می شود،بستگی دارد.  برای اطلاع از انواع قیمت گابیون می توانید از طریق شماره: 09123471574  با کارشناسان مجموعه پروفسور در ارتباط باشید.

محصولات پروفسور

پروفسور از برترین تولید کنندگان انواع  موزایک در  کشور است. اگر قصد اجرای محوطه سازی ،روف گاردن لنداسکیپ با  استفاده از مبلمان گابیون را دارید به شما پیشنهاد می شود با کارشناسان و طراحان پروفسور مشورت بگیرید. مشاورین نسبت به بوجه ودرخواست شما عزیزان  می توانند بهترین طرح را با قیمتی مناسب  به اجرا برساند.

مبلمان گابيون بهترین متریال برای دکوراسیون

سخن آخر

مبلمان گابیون جزء مدرن ترین مبلمان های شهری به حساب می رود. که استفاده از قلوه سنگ  در عین سادگی به آن زیبایی دو چندان می بخشد. اگر می خواهید از قیمت سنگ رودخانه و همچنین اطلاع از کیفیت و  متریال گابیون اطمینان حاصل کنید به صفحات مدنظرتان سر بزنید.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *