اینجا هستید:

تفاوت واش بتن با موزاییک

به اشتراک بگذارید:

بررسی دقیق تفاوت واش بتن با موزاییک

در زندگی امروزی بیشتر از هر زمانی از انواع مختلف کفپوش های موجود در بازار استفاده می کنند، تنوع طرح و جنس این محصولات بسیار متفاوت می باشد و شما مطابق با سلیقه و نیاز خود می توانید کفپوش سرامیکی، بتنی و یا موزائیکی خود را انتخاب کنید. در حال حاضر شرکت های مختلفی در داخل کشور به صورت کاملا تخصصی و با به کارگیری شیوه های نوین در زمینه تولید و فروش انواع واش بتن، موزاییک، بتن اکسپوز و موزاییک کف حیاط فعالیت های خود را با دقت تمام انجام می دهند. از تمامی نمونه های ذکر شده در حال حاضر برای محوطه سازی صحیح به صورت گسترده و وسیع استفاده می کنند.

فرق واش بتن با موزاییک بتنی:

این محصولات جزء نمونه های پرفروش و ارزان قیمت هستند و از نظر ظاهری، نوع ساخت و کاربرد تفاوت کاملا زیادی با یکدیگر دارند، در یک دهه اخیر تقاضا برای خرید واش بتن بسیار بیشتر شده است و علت این مسئله کیفیت بالای آن نسبت به نمونه های دیگر است.

واش بتن در رنگ ها، ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شود، در صورتی که موزائیک بتنی معمولا تک رنگ است و برای محوطه سازی شهری و فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد. واش بتن از نظر ظاهری زیبایی بیشتری دارد و موزائیک بتنی معمولا سطح صافی دارد. اگر از نظر ظاهری محصولی که شما انتخاب می کنید، برایتان اهمیت دارد، خرید واش بتن را توصیه می کنیم. طول عمر واش بتن بیشتر است و حتی به نسبت موزائیک بتنی سبک تر می باشد. شما واش بتن ساده را با نمونه های دیگر می توانید ترکیب کرده و از زیبایی خاص آن بیشتر در محیط های خارجی مثل حیاط خود احساس لذت کنید.

تفاوت واش بتن با موزاییک

ویژگی های واش بتن:

این محصول دارای ویژگی های مثبت و کاربردی بسیار زیادی است، به همین علت هر سال جزء نمونه های محبوب بازار شناخته می شود. واش بتن درجه یک در برابر عوامل محیطی مخرب بیشترین میزان از مقاومت را دارد و به راحتی دچار ترک، شکستگی و آسیب دیدگی شدید نمی شود. این محصول به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد سطح آن بیش از حد لیز و لغزنده نیست و همچنین به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. ابعاد واش بتن ها استاندارد است و به راحتی در کنار یکدیگر با یک ترتیب خاص قرار می گیرند. این محصول در حاضر جزء نمونه های تاییده شده توسط معماران و طراحان است و باعث زیبایی بیشتر محیط های خارجی می شود.

مزایای موزاییک:

این محصول حتی در سردترین روزهای سال دچار هیچ مشکل خاصی نمی شود و شکل ظاهری آن تغییر پیدا نمی کند. این محصول به گونه طراحی شده است، که رطوبت نمی تواند به بافت های داخلی آن نفوذ کند و همچنین درصد جذب رطوبت آن کمتر از ۶ درصد است. موزاییک درجه یک پس از نصب به هیچ وجه جا به جا نمی شود و به عنوان یک محصول محکم و باکیفیت در سراسر دنیا شناخته می شود، شیارهای روی سطح برخی از موزائیک های طرح دار از تجمع آب در یک ناحیه به راحتی می تواند جلوگیری کند. این محصول هرگونه فشاری را تحمل می کند و به همین علت در سراسر جهان تمامی تاییدیه های لازم را دریافت کرده است.

معرفی انواع موزاییک

کفپوش های مختلفی امروزه در رنگ ابعاد متنوعه ای تولید می شوند که ترکیب اصلی آنها متشک از سیمان ماسه خاک سنگ و…هستند درزیر به برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین آنها اشاره میکنیم.

  • موزاییک درجا
  • موزاییک پرسی
  • موزاییک پلیمری
  • موزاییک ستاره ای
  • و… .

 

تفاوت واش بتن با موزاییک

انواع مختلف واش بتن:

این محصول در مدل های خاصی تولید می شود و هرکدام ویژگی های کاربردی مخصوص به خود را دارا هستند. از نمونه های خاص و پرفروش این کالا می توان به واش بتن پرسی، واش بتن درجا، واش بتن ویبره و واش بتن آنتیک اشاره کرد. مخلوط متریال مصرفی در هر یک از این واش بتن ها متفاوت است و علت این مسئله ویژگی های هر کدام از نمونه ها می باشد. واش بتن آنتیک سنگدانه های بسیار ریزی دارد و همچنین ظاهر جذاب آن هر بیننده ای را به خود جذب می کند. واش بتن پرسی شستشوی بسیار راحت و آسانی دارد و به همین علت بیشتر در محیط های شهری نیز از آن استفاده می کنند.

موزاییک بتنی حیاط:

این محصول در ابعاد و اشکال مختلفی طراحی و پس از تولید روانه بازار می شود. از نمونه های شناخته شده این محصول می توان به موزائیک حیاط که  درانواع شیاردار و طرح آنتیک اشاره کرد. هر یک از این نمونه ها در برابر هرگونه ماده شوینده ای مقاوم هستند و همچنین با ساعت ها قرار گرفتن در جلوی نور آفتاب کیفیت اصلی آن تغییر پیدا نمی کند. اگر موزاییک شما بیشتر در معرض هوای آزاد و بارش قرار دارد. نمونه شیار دار را انتخاب کنید، چون بیشتر برای این محیط ها طراحی شده است.

 موزاییک پلیمری

موزاییک پلیمری یا سنگ مصنوعی سمنت پلاست، نوعی پوشش بتنی از شن و ماسه و سیمان به همراه رزین مصنوعی است که با پلیمراسیون به هم چسبیده ساخته میشوند و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی سخت، از دوام و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این موزاییک در پشت بام و روف گاردن قابل اجرا و نصب میباشد قیمت موزاییک پلیمری به نسبت دیگر کفپوش های بتنی گرانتر میباشند که مقاوم بود و تنوع طرح این نوع موزاییک محبوبیت بسیاری را به موزاییک پلیمری بخشیده است

تفاوت واش بتن با موزاییک

موزاییک درجا

همانطور که در بالا هم اشاره شد، در ساخت انواع موزاییک متریال یکی میباشد ولی روش ساخت و در بعضی موارد متفاوت است.و با اضافه کردن افزودنی های مثل سنگدانه های رنگی، به متریال اصلی موزاییک درجا ساخته میشود.
در واقع روش درجا برای ساخت موزاییک و واش بتن ، بتن ریزی، قالب بندی و ساخت در پروژه های کوچک در همان محل پروژه انجام می شود. ولی به دلیل هزینه و ساخت این روش زیاد توصیه نمیشود.

قیمت واش بتن و موزاییک:

این دو محصول امروزه در داخل کشور به وفور تولید می شوند و دیگر واردات آن ها به صورت گسترده صورت نمی گیرد. به همین علت قیمت آن ها بسیار ارزان تر از از سال های قبل است. همچنین مراکز تولید و فروشندگان معتبر با سود کمتر محصولات خود را به بازار عرضه می کنند. تمامی واش بتن ها و موزائیک های مجموعه ما از بهترین متریال مصرفی تولید شده اند و همچنین قیمت ایده آلی دارند.

این مرکز قیمت نهایی کالاهای خود را بسیار کاهش داده است، تا قدرت خرید شما مشتریان عزیز را بالا ببرد. به همین علت همیشه رضایت مشتریان عزیز خود را از نظر کیفیت و قیمت جلب کرده ایم و جزء برندهای محبوب مردمی شناخته شده ایم. این محصولات با توجه به این که قیمت بسیار مناسبی دارند، ویژگی های مخصوص و خارق العاده ای نیز دارند، که در سایر نمونه های مشابه و حتی گران قیمت تر به هیچ عنوان وجود ندارد.

واش بتن ها و موزائیک های این مجموعه حتی قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را داشته و به صورت کاملا تکمیلی طراحی و با دقت تمام ساخته شده اند. کیفیت تمامی محصولاتمان را از هر نظر تضمین می کنیم. شما با کمترین بودجه انواع واش بتن درجه یک و موزاییک خاص باکیفیت را می توانید از این مرکز معتبر و باتجربه تهیه کنید. با توجه به این که هر دو محصول طول عمر بسیار زیادی دارند، تا سال ها ظاهر و کیفیت خود را حفظ می کنند. برای خرید واش بتن و موزاییک به هیچ عنوان نگران قیمت نهایی نباشید، چون قیمت هر دو نمونه کاملا ارزان و اقتصادی می باشد.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *